„Spotify“ sako, kad jos galimybė nukreipti klientus į išorines mokėjimo nuorodas „iOS“ programoje jau turėjo teigiamą poveikį pardavimams. Naujai pateiktame „Amicus“ trumpai, palaikant EPIC žaidimus vykstančioje teisinėje kovoje su „Apple“ dėl išorinių mokėjimų „App Store“, „Spotify“ teigia, kad jos vidiniai duomenys rodo, kad naujausi atnaujinimai, palaikantys žiniatinklio mokėjimus, „žymiai padidino„ iOS “vartotojų atnaujinimą į„ Premium “prenumeratą“.
Netrukus po to, kai JAV apygardos teismas Šiaurės Kalifornijoje priėmė sprendimą „Fortnite Maker Epic Games“ naudai išorinių mokėjimų klausimu, „Apple“ buvo priversta pagaliau leisti JAV programų kūrėjams nukreipti savo klientus į kitus būdus, kaip mokėti iš savo „iOS“ programų, nemokėdama „Apple“ komisijos.
Dabar „iOS“ programų kūrėjai JAV gali pasirinkti papasakoti savo klientams apie internetinių sąskaitų parinktis ir tai, ar yra nuolaida mokėti tiesiogiai.
„Spotify“ buvo vienas iš pirmųjų, atnaujinusių savo „iOS“ programą, kad pasinaudotų nauja politika. Atnaujinta versija klientams paaiškina, kiek prenumeratos kainuoja, nukreipia juos į savo svetainę, kad galėtų įsigyti, ir leidžia vartotojams tiesiogiai įsigyti garso knygas.
Rezultatai iš esmės buvo teigiami, „Spotify“ rašė naujoje paraiškoje.
„2025 m. Įsakymas davė didelę naudą kūrėjams ir, dar svarbiau – vartotojams“, – rašoma paraiškoje. „Vidiniai„ Spotify “duomenys rodo, kad jos„ iOS “programų atnaujinimai jau padidino„ iOS “vartotojų padidėjimą, atnaujinant į aukščiausios kokybės prenumeratą.„ Apple “atitiktis taip pat leido naujoms produktų naujovėms, kurios nebūtų buvę įmanoma be įsakymo“.
„Spotify“ teigė, kad jos pataisytas „premium paskirties puslapis“ savo „iOS“ programoje nemokamiems vartotojams nurodo, kaip atnaujinti mokamą prenumeratą, siūlant informaciją apie kainas ir nuorodą į kasos puslapį. Pridėjęs nuorodą ir informaciją apie kainą, „Spotify“ sako, kad matomas tiesioginis pakeitimų poveikis.
Per dvi savaites naujas puslapis buvo gyvas, „Spotify“ sako, kad „Android“ konversijų rodiklis nuo nemokamo iki aukščiausios pakopos išliko „palyginti pastovus“, kur „Spotify“ jau galėjo pasiūlyti pagrindinę kainų nustatymo informaciją.
Tuo tarpu „iOS“ vartotojų konversijų rodiklis iš esmės padidėjo, sako bendrovė.
„Tai tvirtai rodo, kad padidėjimas atsiranda dėl to, kad„ Apple “pagaliau įvykdo nurodymą dėl 2025 m. Užsakymo“, – rašė „Spotify“. Be to, bendrovė priduria, kad pradedama pastebėti poveikį „AudioBook“ pirkimams praėjus vos trims dienoms po to, kai buvo pradėtos naujos produkto galimybės.
„Spotify“ atsisakė pasidalyti konkrečiais skaičiais, susijusiais su padidėjimu, kai jis pasiekiamas komentuoti.
Jos trumpas ryšys su „Microsoft“ ir kitais palaiko „Epic Games“, nes „Apple“ bando kovoti su įsakymu, kuris pakeitė jo JAV „App Store“ verslą.
„Apple“ nenori laikytis teismo sprendimo, kuris yra patrauklus, kol visi teisiniai reikalai nebus išspręstos.
Tai taip pat bandė išlaikyti „Epic Games“ „Fortnite“ iš „App Store“ dėl tos pačios priežasties, tačiau teisėjas spaudė „Apple“ leisti žaidimą „App Store“ arba grįžti į teismą, kad paaiškintų, kodėl „Apple“ nesilaikė sprendimo.
Antradienį „Fortnite“ tiesiogiai išvyko į JAV „App Store“ po penkerių metų pertraukos.
Byla tarp „Apple“ ir „Epic“ dabar tęsiama JAV apeliaciniame teisme dėl devintojo apygardos. „Apple“ pateikė avarinį pasiūlymą, kad jis galėtų grįžti į savo senąją politiką, kol vyko apeliacija. Tačiau teismas nusprendė nesuteikti pasiūlymo, sakydamas, kad Teisėjų kolegija laikysis numatytojo instruktažo grafiko ir tada „tinkamu laiku“ sprendžia pasiūlymą.