„Chevy Silverado EV vs Rivian R1T“: Kaip du EV tvarkė ikonines „Mint 400“ visureigių lenktynes


Šį savaitgalį Las Vegase esančioje vietoje esančioje dykumoje kažkas ypatingo nuėjo: Du EV pirmą kartą užėmė „Mint 400“.

Nuo tada, kai „The Mint 400“ buvo paleista dar 1969 m., Šiose ikoninės dykumos ištvermės lenktynėse transporto priemonės varė negyvi dinozaurai. Žiūrovai ir lenktynių dalyviai yra įpratę prie lenktynių degalų kvapo ore, nes viskas-nuo V8-motyvuotų trofėjų sunkvežimių iki nuolankios 11 klasės „Volkswagen“ vabalų skraido per šuolius, apnuogina per uolas ir išlipa ant sauso ežero lovos.

Viskas pasikeitė 2024 m., Kai grupė bičiulių pateko į „Rivian R1T“ ir „Mint“ organizatorių Matt Martelli sukūrė EV gamybos klasę. Šiais metais „Chevrolet“ pateko į žaidimą ir pateko į „Silverado EV ZR2“ visureigių lenktynių sunkvežimių koncepciją-modifikuotą savo sunkvežimio EV versiją. Koncepcijos atskleidimas pasirodys, kai „Chevy“ ruošiasi paleisti 2026 m. „Silverado EV Trail“ bosą, pirmąjį savo visureigį orientuotą EV variantą, šią vasarą.

Nors „Rivian“ yra daug sunkvežimis, išskyrus atnaujintas 35 colių „Bfgoodrich“ padangas, „Silverado EV“ gavo daugybę specialių dalių.

Iš „Hummer EV“ buvo paimtos ilgesnės valdymo rankos, kad būtų galima keliauti 13 colių. Oro pakaba buvo užklupta dvigubų ritinių spyruoklių naudai priekyje-spyruoklės greitis buvo 1600 svarų colyje-ir vienos ritės spyruoklės gale. Jie neturi palaikyti tiek daug svorio ir sėdėti prie „tik“ 978 svarų/colio. Ei, taip nutinka, kai sunkvežimis sveria beveik 10 000 svarų.

Vaizdo kreditai:Mattas Kalishas/„The Mint 400“

Aukštos spyruoklės ir 37 colių „Bfgoodrich“ padangos reiškia, kad „Silverado EV“ lenktynių sunkvežimis yra 15 colių nuo žemės paviršiaus. Tačiau pats sunkvežimis yra toks didelis, kad iš pradžių įvertinau, kad jis yra tik 11 ar 12 colių aukščio. Tokia yra proporcijos galia.

Taip pat paimta iš „Hummer“ yra trijų motorinių sistemos, kurių gale yra du varikliai, o vienas-priekyje. „Chevrolet“ sako, kad visi kartu sukuria 1100 arklio galių ir 11 500 svarų pėdų sukimo momentą.

Nepaisant to, apie tą sukimo momento numerį nedaug. „Chevrolet“ kalba apie ratų sukimo momentą, kuris nėra tas, kurį pramonė paprastai naudoja kalbėdama apie sukimo momentą. Bendrovė neatsisakė visų skaičių, kad galėtų atlikti matematiką, tačiau galima drąsiai teigti, kad varikliai pagamina daugiau nei 1000 svarų pėdų daiktų. Vis tiek nieko negalima čiaudėti.

Chevy nepakeitė 205 kWh baterijos. Gatvės sunkvežimyje, kuris yra pakankamai geras 440 mylių, teoriškai, kad galėčiau lenktyniauti su visais keturiais ratais „Mint 400“. Tačiau važiavimo aukštis, padangų dydis, protektoriaus ir oro slėgis, o nešvarumai – tai.

Timas Demetrio, „Chevrolet“ veiklos „OFF Road“ grupės vadovas, man pasakė, kad per ribotą bandymų kiekį sunkvežimis vidutiniškai buvo 0,5 mylios/kWh purve. Bet jis tikrai nežinojo, kaip akumuliatorius ir važiavimo įrenginiai reaguos į kietą dykumos lenktynes.

Ne visai kvadratas

Galimybė pamatyti Rivianą ir modifikuotą „Chevy Silverado EV“ aikštę prie monetų kalyklos sutrikdė technika. Nors abi transporto priemonės lenktyniavo, jos buvo skirtingose ​​klasėse.

Rivianas varžėsi EV gamybos klasėje; „Chevrolet“, kaip transporto priemonė, kuri šiuo metu nėra siūloma visuomenei, buvo „EV Open“ klasėje. Ir kiekvienas sunkvežimis buvo vienos klasės.

Blogiau, kad „Rivian R1T“ turėjo padaryti du 73 mylių trasos ratus, „Chevrolet“-tik vieną ratą. Įprasta, kad gamybos transporto priemonės gauna mažiau ratų nei dideli trofėjiniai sunkvežimiai, tačiau aš tikėjausi, kad abu sunkvežimiai jį užgrobs už dviejų ratų, kad patikrintų tiek efektyvumą, tiek įkrovimą.

Kai paklausiau Martelli apie neatitikimą, jis pasakė: „Rivianas jau lenktyniavo ir baigė vieną ratą praėjusių metų lenktynėse. Kai mes ganome bet kurioje naujoje klasėje, stengiamės jas palengvinti. Mes nenorime, kad jie žlugtų. Tai nėra gerai niekam. Taigi mes stengiamės tai valdyti, kiekvieną kartą suteikdami jiems šiek tiek daugiau. “

Vadink tai monetų kalykla 73

Vaizdo kreditai:Emme salė

Kai tik sunkvežimiai nukrito nuo starto linijos, aš iškart nubėgau į „Silverado EV Chevrolet“ atsargą, paskolintą man savaitgaliui važiuoti.

Pirmoji duobė yra „Race Mile 21“, o pradinė trasos dalis yra labai greita. Komandos eina per ežero lovą, per keletą ruošinių skyrių ir įveikia keletą smėlio skalbinių. Iki to laiko, kai patekau į pirmąją duobę, praleidau sunkvežimį.

Antroji duobės zona yra greitas „Chase“ transporto priemonių važiavimas, tačiau „Chevy“ turi nuvažiuoti tik 16 mylių nuo lenktynių trasos. Mes radome vietą, kur parkuoti laiku, kad pamatytume „Silverado EV“, tyliai mastelį mastelį už kampo iš duobės ploto dulkių debesyje.

Sunkvežimis perėjo finišo liniją 40% mokesčio. Tai reiškia, kad jis vidutiniškai nuėjo 0,6 mylios/kWh – šiek tiek geriau, nei tikėjosi komanda. Komandos komandai prireikė 2 valandų ir 10 minučių, kad baigtų trasą, taigi jų vidutinis greitis buvo apie 34 mylių per valandą. Ne per daug skurdus dideliam sunkvežimiui.

Po lenktynių abu vairuotojas Chadas Hallas ir grėblys Markas Stielow'as buvo geros nuotaikos.

„Mes tiesiog kruizuojame“, – sakė Stielowas. „Jokių problemų“.

Rivianui tai yra kalykla 146

Vaizdo kreditai:Emme salė

Išėjęs iš „Chevy“, aš jį perdaviau „Electrify America Chargers“, kad patikrinčiau „Rivian“.

Taip, „Rivian“ turi įkrauti savo 149 kWh bateriją, kad du ratai padarytų du ratus, ir, laimei, yra 350 kW įkroviklis, vos už vos ketvirčio mylios nuo lenktynių trasos. Komandai turi įeiti ir išeiti iš trasos tame pačiame taške.

Atvykau į kontroliuojamo chaoso sceną.

„R1T“ išpūtė oro spyruoklę maždaug 50 mylių atstumu. Komanda užsiėmė ją remontuojant, kol sunkvežimis įkrovė.

Vairuotojas Nickas Paris man pasakė, kad jie atvyko į įkrovimo stotį su 20% mokesčio būkle, o jų 1 rato efektyvumas yra tas pats .6 mylių/kWh kaip sunkesnis Silverado.

Jis prisipažino, kad turėjo šiek tiek švino koja, smogdamas 110 mylių per valandą ant sauso ežero lovos. „Mes pamatėme priešais mus esantį„ Chevy ““,-sakė kūrėjas Brettas Rieseris. „Ir mes pasakėme„ Eime “ir„ Zoooop “!“ Rivianas padarė leidimą ir varžybos vyko.

Įkrautas iki 90%, „Rivian“ paliko ant savo antrojo rato. Transporto priemonė pūtė priekinę sklendę, tačiau buvo žemyn tik 15 minučių.

„Rivian“ komanda pateko į finišo liniją su 10% mokesčio būkle ir, nepaisant sunkvežimio iki 128 mylių per valandą per ežero lovą, jų 2 rato efektyvumas išliko 0,6 mylios/kWh.

Naudojant jų įkrovimo laiką sunku gauti vidutinį greitį, tačiau aš jį įdėčiau lėčiau nei „Chevrolet“. Chad Hall, galų gale, yra profesionalus lenktynių sunkvežimio vairuotojas. „Rivian“ komanda yra tik žaviai nemandagių privačių žaidėjų krūva.

Nepaisant to, kadangi abu sunkvežimiai baigėsi, abu laikomi klasės nugalėtojais ir parsineš namo pirmąją vietą.

Kur yra „Ford“, „Jeep“, „Tesla“?

Nors akumuliatorių tankis ir įkrovimo infrastruktūra reiškia, kad šios elektroniniuose įrenginiuose varomos platformos nebus konkurencingos su ledo lenktynių automobiliais ir sunkvežimiais, tikrai yra vietos, kad daugiau EV galėtų patekti į šmeižtą, kad patikrintų jų įkrovimo greitį, diapazoną ir ilgaamžiškumą.

„Ford“ spektaklis – kai jūs įeinate į žaibą? Ei, Jeepai, kaip būtų kitais metais patekti į „Wagoneer“? Heck, aš netgi būčiau pasisakęs už dėdę Eloną, patekusį į elektroninį kryptį. GMC gali įmesti į hummerį, galbūt „Porsche“ galėtų patekti į „Taycan Cross Turismo“. Aš padėjau „Volkswagen“ patekti į ID4 į finišo liniją Baja mieste Meksikoje 1000 prieš kelerius metus, taigi, atsiveskime ir tą mažą vaikiną. Įsivaizduokite visų šių transporto priemonių, kovojančių dėl elektrinio purvo viršenybės, spektaklį.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -