„Joby Aviation“ bendradarbiauja su „Virgin Atlantic“, kad JK išleistų elektrinius oro taksi, pažymėdama septintąją šalį, kurioje startuolis tikisi vieną dieną komercializuoti.
„Joby“, kuris 2021 m. Viešu per specialiųjų tikslų įsigijimo susijungimą, nepateikė laiko, kai ji planuoja užmegzti savo partnerystę su „Virgin“ JK. Kompanijos atstovas sakė „TechCrunch“, kad ji ateis kažkur po to, kai JOBY paleis JAE ir JAV.
„Joby“ tikisi pradėti bandymus rinkoje Dubajuje šių metų pabaigoje arba kitą pradžioje po to, kai į šalį pristatė savo pirmąjį „EVTOL“ (elektrinį vertikalų pakilimą ir nusileidimą) orlaivį. „Startup“ taip pat planavo 2025 m. Pradėti komercinę paslaugą JAV Niujorke ar Los Andžele, tačiau ši laiko juosta gali būti išstumta, nes Joby dirba siekiant gauti reikiamus federalinės aviacijos administracijos pažymėjimus.
2024 m. Spalio mėn. Joby teigė, kad jis yra artimas gavimo tipo sertifikavimo, kuris reiškia transporto priemonės dizaino patvirtinimą, tačiau šiandien atstovas negalėjo pateikti atnaujinto laiko.
„Joby“ taip pat turės gauti savo sertifikatus iš JK, prieš pradedant ten patekti. Bendrovė prašė, kad orlaivis būtų patvirtintas JK civilinės aviacijos tarnybos naudojimui 2022 m. Liepos mėn.
„Joby“ ryšys su „Virgin“ įvyks praėjus beveik septyniems mėnesiams po to, kai „TechCrunch“ pirmą kartą pranešė, kad abi bendrovės planuoja dirbti kartu-naujienos, kuriose mes atvykome per vieną iš savo „mažų paukščių“.
Remiantis sandoriu, Joby bus išskirtinis „Virgin“ oro linijų platinimo partneris JK Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė taip pat turi viena kitą paneigiantį susitarimą su viena kita oro linijų bendrove „Delta“, JAV ir JK, tačiau „Virgin Partnership“ priklauso šiam esamam susitarimui, nes „Delta“ priklauso maždaug pusė „Virgin“.
„Joby“ susitarimas su „Delta“ žada leisti klientams naudotis aukščiausios kokybės paslaugomis, kurios juos perkelia iš vietinių vertiportų tiesiai į oro uostą. (Vertiportai yra infrastruktūra, kai „Evtols“ kilimas, žemė ir įkrauta.) Virdelė partnerystė žada panašų nusileidimo vietų tinklą visoje JK, tačiau tai pradės sujungti keleivius iš oro linijų centrų Londono Heathrow ir Mančesterio oro uoste.
Anot bendrovių, „Virgin“ klientai ateityje galės rezervuoti vietą Joby orlaivyje per „Virgin Atlantic“ programą ir svetainę.
Bendradarbiavimas su „Airlines“ yra vienas iš pagrindinių būdų, kaip „EvToL“ kompanijos planuoja eiti į rinką. Pagrindinis Joby konkurentas „Archer Aviation“ sudarė panašius sandorius su „United“ ir „Southwest“.
Daugelis šių sandorių apėmė oro linijų investicijas. Pavyzdžiui, „Delta“ jau investavo 60 milijonų dolerių į „Joby“, turėdama galimybę investuoti iki 200 milijonų dolerių daugiau, jei Joby pateiks savo pažadus. Anot Joby atstovo, investicija nėra „Joby“ susitarimo su „Virgin“ dalis.
Savo pranešime „Virgin“ pareiškė, kad ji rems „Joby“ rinkos pastangas JK, rinkodaros paslaugas klientams, dirbant su reguliavimo institucijomis ir padės „kurti paramą nukreipimo infrastruktūros plėtrai pagrindiniuose oro uostuose“.
„Joby“ „Evtol“ yra skirtas gabenti pilotą, keturis keleivius ir keletą lagaminų. Tai žada skristi iki 200 mylių per valandą greičiu, todėl skrydis iš Lidso į Mančesterį bus 15 minučių kelionė.
Pradėjimas yra labai didelis nuo didelio masto dislokavimo, tačiau Joby pareiškė savo ketinimus pradėti oro taksi paslaugas JAV, JK, JAE, Pietų Korėjoje, Japonijoje, Indijoje ir Australijoje.