Nuo tada, kai „ChatGPT“ buvo išleistas 2022 m. Lapkričio mėn., Pokalbio AI rinka sprogo ir prognozuojama, kad iki 2031 m., Remiantis 2031 m., Iki 2031 m. Ji išaugs į beveik 50 milijardų JAV dolerių.
„Synthflow AI“ yra tik viena iš daugelio kompanijų, kuriančių šioje erdvėje, kuri tikisi išsiskirti iš pakuotės, nes ji sutelkia dėmesį į tai, kad yra įmonės klasė ir lengvai nustatyta.
Berlyne įsikūrusi „Synthflow“ yra nekodo platforma, leidžianti įmonėms kurti ir diegti pritaikytus balto pažymėto balso AI klientų aptarnavimo agentus. 2023 m. Įsteigta įmonė sukaupė daugiau nei 1000 klientų ir atliko daugiau nei 45 milijonus skambučių.
„Startup“ balso agentai yra ir suderinami su HIPAA, ir GDPR, ir juos galima prijungti prie daugiau nei 200 integracijų su kitomis įmonių platformomis, įskaitant „Salesforce“, „Twilio“ ir „HubSpot“.
„Hakob Astabatsyan“, įkūrėjas ir generalinis direktorius, sakė „TechCrunch“, kad jis ir jo įkūrėjai Albertas Astabatsyan, dabar CPO, ir Sassun Mirzakhan-Saky, dabar CTO, pradėjo keistis su „Openai“ „ChatGPT“ API dar 2023 m. Pradžioje, norėdami rasti potencialių būdų, kaip sukurti ne kodų verslo programas AI modelio viršuje.
Jie pradėjo nuo teksto iki teksto AI bot ir tada bandė sukurti balso robotą. Kai jie suprato, koks sunkesnis balsas buvo, jie jaudinosi dėl potencialo.
„Mes supratome, o, Dieve mano, balsas yra tikrai sudėtingas, tiesa? Iš tikrųjų AI kalbant realiu laiku, kaip mes, turėdami šį 400 milisekundžių latenciją ir tvarkant pertraukimus, pasirodė tokia sudėtinga užduotis“, – sakė Astabatsyan. „Mes įsimylėjome šią problemą ir pasakėme, žiūrėk, nuo šiol dirbame tik su balso robotu.“
Grupė sudarė sintezę ir praleido likusią 2023 m. Pastatą. Jie išleido pirmąją „Synthflow“ produkto versiją 2024 m. Pradžioje, prieš tai išleidę „Tech“ įmonės klasės versiją metų pabaigoje. Anot „Astabatsyan“, bendrovė pernai išaugo 15x ir iš savo įmonės klientų sulaikė daugiau nei 90%.
„Mes apdorojame 5 milijonus skambučių kas mėnesį“, – sakė jis. „Praėjusiais metais buvo taip, kaip aš nežinau, 1 milijoną, 2 milijonus, tada mes pradėjome augti labai greitai. Štai kur„ Synthflow “pradėjo gerėti ir gerėti, nes turėjome šį greitį.“
„Startup“ taip pat neseniai surinko 20 milijonų dolerių serijos A serijos turą, kurį vedė „Accel“, kuriame dalyvavo esami investuotojai „Atlantic Labs“ ir „Endular“. „Astabatsyan“ teigė, kad bendrovė iškėlė šį neseniai vykusį turą, kad ji galėtų išplėsti savo komandą, sustiprinti tyrimus ir plėtrą ir atidaryti savo pirmąjį JAV biurą neapsisprendusioje vietoje.
„Accel“ partnerė Luca Bocchio sakė „TechCrunch“, kad „Accel“ komanda nuo tada, kai pradėjo kurti savo pirmąjį produktą, stebėjo „Synthflow“. Tai, kas išsiskyrė su „Bocchio“, buvo steigėjų komandos siekis ir ankstyvas jos pastūmėjimas kurti įmonėms palankias integracijas.
„Ši komanda turėjo (turėjo) tikrai stiprią nuomonę nuo pat pradžių sukurti daugiau gilumo su technologijomis ir plačią CRM integraciją,„ Tools Enterprise “gali naudoti iš tikrųjų užtikrindami įmonės laipsnio laikymąsi“,-teigė Bocchio.
Nepaisant įmonės traukos, pokalbio AI atrodo pasirengusi būti sunki kategorija. Į kosmosą yra daugybė kitų kompanijų, įskaitant Bret Taylor's Sierra, kuri surinko 285 mln. USD VC pinigų, ir „Bland AI“, kuri surinko daugiau nei 50 mln. USD rizikos finansavimo, kad paminėtų porą.
„AI juda taip greitai, o kartais viskas vyksta greičiau, nei jūs tikėtumėtės“, – teigė Astabatsyan. „Bet mums labai aišku. Mes, sakyčiau, (mes), mes, sakyčiau, (mes esame) post-produkto rinkos-fit eroje, kur mes žinome, kas yra mūsų klientai. Turime gana aiškią idėją, koks yra mūsų produkto planas ir kur norime būti per ateinančius trejus-penkerius metus.”