„Createopy“, paleidimas, kuris naudoja AI automatizuojant skaitmeninių skelbimų kūrimą, atnešė naują generalinį direktorių: „Tammy Nam“.
NAM anksčiau buvo COO ir BRO „Photo-Rediting Startup Picsart“, o prieš tai-„Video Streamer Viki“ generalinis direktorius. „TechCrunch“ el. Paštu pasakojo, kad „Creatiopy“ ieškojo JAV įsikūrusios vadovo, kuris žino, kaip išplėsti ankstyvosios stadijos startuolius, dirbo su Europos įkūrėjais (produktas pirmą kartą buvo sukurtas Rumunijoje) ir supranta rinkodaros technologijas.
„Laimei, aš pritaikau tą sąskaitą“, – sakė ji.
NAM taip pat prisijungia prie „Creative Board“, o ankstesnis „Startup“ generalinis direktorius Danas Orosas pradėjo patariamąjį vaidmenį.
„Startup“ paskelbė 10 milijonų dolerių vertės A serijos A seriją, kuriai vadovauja Europos VCS 3VC ir „Point Devyni“ praėjusiais metais. Savo pranešime 3VC partnerė Eva ARH apibūdino NAM kaip „vieną geriausių mano pažįstamų operatorių“.
Nuo 2024 m. Vasario mėn. Iki 2025 m. Vasario mėn. Bendrovė teigia, kad 400%išaugo į rinkos ir įmonės pajamos, o didžioji dalis augo per pastaruosius šešis mėnesius. Klientai apima „AstraZeneca“, „NASCAR“ ir „The Economist“.
„Tai, kas yra nuostabu„ Creationy “, ypač palyginti nežinomai įmonei, yra mūsų sugebėjimas iškrauti pagrindinius įmonių klientus tokiose pramonės šakose kaip„ Pharma “ir„ Banking ““, – teigė Nam.
Ji pridūrė, kad klientai mėgsta produktą „mūsų intuityvi sąsaja, unikalios produkto galimybės ir puikus klientų aptarnavimas“. Tiesą sakant, ji pasiūlė, kad didelių kalbų modeliams tapus „visur esančiais“, „Creatiopy“ išsiskiria remdamasis savo „gebėjimu suprasti klientų poreikius ir, be abejo, ironiškai, aukštos vertės vertę AI viršuje“.
NAM taip pat apibūdino prekės ženklo saugumą kaip „svarbiausią prioritetą“, kai rinkodaros vadovai įkėlė prekės ženklų rinkinius sąskaitos nustatymo metu, ir tuos rinkinius užtikrinant, kad kiekvienas AI sukurtas skelbimas laikytųsi savo prekės ženklo gairių.
„Mūsų AI nepakeičia strateginio mąstymo; Tai jį sustiprina “, – sakė ji. „Kai kurie mūsų klientai pranešė apie 10 kartų ar daugiau produktyvumo padidėjimo, nes mes pašaliname nuobodų, rankinį darbą, sukuriant šimtus skelbimų variantų įvairių dydžių, formatų, kalbų ir kt.“