„Amazon“ priklausanti autonominių transporto priemonių įmonė „Zoox“ per mėnesį išleido savo antrąjį savanorišką programinės įrangos atšaukimą, po to, kai gegužės 8 d.
Naujausias incidentas apėmė neužimtą „Zoox“ transporto priemonę, veikiančią mažu greičiu, kurią bendrovės teigimu, e-scooterį smogė po stabdymo, kad gautų sankryžą.
Vos keliomis savaitėmis anksčiau bendrovė prisiminė apie 270 transporto priemonių po Las Vegaso katastrofos tarp „Zoox Robotaxi“ ir keleivinio automobilio, kuris sukėlė susirūpinimą dėl savarankiškos programinės įrangos galimybės numatyti kitų kelių vartotojų judėjimą.
Atrodo, kad ši problema vis dar kelia susirūpinimą.
„Zoox transporto priemonė buvo sustabdyta kontakto metu“, – rašoma bendrovės pranešime gegužės 8 d. Avarijoje. „E-s-scoolistas nukrito ant žemės tiesiai šalia transporto priemonės. Tada robotaksi pradėjo judėti ir sustojo po to, kai baigė posūkį, tačiau papildomai susisiekė su elektroniniu scootininku“.
Anot „Zoox“, e-scoolistas atsisakė medicininės pagalbos dėl nedidelių sužalojimų pasiūlymo.
„Zoox“ teigė, kad ji dalijosi svarbia informacija ir vaizdo įrašais su reguliavimo institucijomis ir jau paskelbė programinės įrangos atnaujinimą, kad „pagerintų suvokimo stebėjimą ir dar labiau užkirstų kelią transporto priemonių judėjimui, kai pažeidžiamas kelių vartotojas gali būti labai šalia transporto priemonės“.
Po susidūrimo ir toliau judant robotaxi gali rizikuoti pakenkti kitiems kelio vartotojams, kurie dalyvavo avarijoje. Pažvelkite tik į tai, kas nutiko „Cruise“, „Zoox“ ankstesnis konkurentas. GM remiama įmonė pamatė savo verslą po to, kai viena iš jos robotaksės smogė pėsčiuoju, kuris į savo kelią pateko į savo kelią, o po to tempė tą pėsčią maždaug 20 pėdų, bandydamas manevruoti.
„TechCrunch“ pasiekė, kad sužinotų, ar tai buvo svarbiausias „Zoox“ rūpestis, kai ji išleido savo programinės įrangos atšaukimą, ar buvo kitų veiksnių, pavyzdžiui, netikėto kieto stabdymo.
Kovo mėnesį „Zoox“ prisiminė 258 transporto priemones dėl savo autonominės vairavimo sistemos problemų, kurios gali sukelti netikėtą kietą stabdymą, po dviejų pranešimų apie įvykius, kuriuose motociklininkai susidūrė į „Zoox“ bandomųjų transporto priemonių užpakalį.
„Zoox“ laiku neatsakė į „TechCrunch“, kad patvirtintų daugiau informacijos apie naujausią programinės įrangos atšaukimą, įskaitant tai, kiek transporto priemonių buvo paveikta, ir kuo šis atnaujinimas skiriasi nuo atnaujinimo, išleisto prieš kelias savaites.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie atšaukimą, „TechCrunch“ susisiekė su Nacionaline greitkelių eismo saugumo administracija.