Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė apie planuojamą kai kurių paslaugų kainų kilimą nuo kovo mėnesio. Šis žingsnis privertė rinkos apžvalgininkus domėtis, ar kiti mobiliojo ryšio operatoriai – „Bitė“ ir „Telia“ – paseks šiuo pavyzdžiu. Abu konkurentai teigia nuolat peržiūrintys savo kainodarą, atsižvelgdami į teikiamų paslaugų vertę, tačiau konkrečių planų dėl kainų kėlimo artimiausiu metu neatskleidžia.
Sausio pabaigoje naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ paviešino skaitytojo laišką, kuriame „Tele2“ informavo apie 2,2 eurų per mėnesį didėjančią pokalbių plano kainą. Bendrovė šį sprendimą grindė vykdomais infrastruktūros atnaujinimo projektais ir išaugusiomis paslaugų teikimo sąnaudomis.
„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis teigė, kad bendrovė nuolat atnaujina atskirų paslaugų kainas, tačiau masinio kainų indeksavimo artimiausiu metu neplanuoja. Jis pabrėžė, kad „Telia“ siekia gerinti įmonės efektyvumą, o ne perkelti išaugusias sąnaudas ant klientų pečių.
„Pavienių paslaugų kainas nuolat atnaujiname dėl natūralaus planų gyvavimo ciklo – atsižvelgiame į besikeičiančius klientų poreikius interneto greičiui, duomenų kiekiui ar televizijos turiniui, taip pat į poreikius papildomoms vertėms ar paslaugoms – taip kuriame naujus paslaugų planus, o senuosius palaipsniui uždarinėjame“, – aiškino „Telia“ atstovas.
„Bitės“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas teigė, kad įmonė nuolat peržiūri kainas, atsižvelgdama į vartotojų įpročius ir teikiamų paslaugų kokybę. Tačiau jis susilaikė nuo komentarų dėl galimo kainų kėlimo artimiausiu metu.
„Kainų peržiūra mūsų industrijoje – nuolatinis procesas. Tai lemia klientų ryšio bei kitų paslaugų vartojimo įpročių pokyčiai, senstelėjusių ir nebeaktualių paslaugų atsisakymas, naujų technologijų pristatymas, įvairios inovacijos, investicijos į paslaugų kokybę“, – teigė J. Špakauskas.
„Bitės“ atstovas taip pat paminėjo dideles investicijas į 5G tinklo plėtrą ir turimos technologijos modernizavimą, siekiančias 100 mln. eurų per kelerius metus.
ELTA primena, kad „Tele2“, informuodama klientus apie kainų pokyčius, nurodė, jog įmonė patyrė didesnių sąnaudų dėl investicijų į telekomunikacijų infrastruktūrą, naujas paslaugas, tinklo plėtrą, skambučių kokybę gerinančias technologijas, savitarnos ir kibernetinio saugumo programas. Bendrovė teigė, kad su panašiais iššūkiais susiduria ir kiti paslaugų teikėjai.
Dar praėjusių metų sausį „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė teigė, kad bendrovė neplanuoja didinti teikiamų paslaugų įkainių. Tačiau situacija pasikeitė, ir nuo 2024-ųjų vasario kai kuriuos paslaugų planus pabrangino „Bitė“, motyvuodama tai investicijomis į kokybės gerinimą.