Japonijos automobilių gamintojas „Giant Toyota“ tiria automobilių nuosavybės finansavimą, paversdamas laivynus turtu.
Santrauka
- „Toyota“ pasiūlė „blockchain“, susiejančią visus pagrindinius duomenis apie automobilius
- NFT gali atstovauti transporto priemonių nuosavybei, o prekybininkai gali juos surinkti į portfelį
- Koncepcija yra ypač naudinga EV, robo-Taxis ir laivynuose
„Toyota“ aktyviai tyrinėja automobilių žetonų idėją. Antradienį, rugpjūčio 19 d., „Toyota Blockchain Lab“ išleido baltą popierių apie mobilumo orkestravimo tinklą (MON). Šis naujas „blockchain“ galės sekti pagrindinius transporto priemonių duomenis, potencialiai paversdami automobilius į žetoną turtą.
Pasiūlyme paaiškinta, kad kiekviena transporto priemonė, įskaitant logistinius sunkvežimius, nuomos parkus ar net robo-taksį, palieka informacijos pėdsaką. Ši informacija, įskaitant registraciją, gamybą ir priežiūrą, galėtų būti suskirstyta į tinklo įrodymą į ženklą.
Kiekviena transporto priemonė turėtų savo NFT, kuri susiduria su visa savo istorija ir pagrindine informacija. Tada potencialūs pirkėjai galėtų naudoti šią informaciją automobilio vertei įvertinti. Be to, tinklas galėtų suteikti vartotojams galimybę nusipirkti šiuos NFT, nereikia fiziškai valdyti transporto priemonės.
Kaip „Toyota“ mato automobilio nuosavybės ateitį
„Toyota Blockchain Lab“ numato keletą šio tinklo naudojimo atvejų. Viena vertus, transporto priemonės yra brangios. Tačiau, skirtingai nei būstas, jie iki šiol išvengė finansizavimo tendencijos. Kai „blockchain“ tinklas stebi jų naudojimą, automobilių nuosavybė ir naudojimas neturi būti glaudžiai susietas.
Pavyzdžiui, automobilių gamintojai galėjo įtraukti kelis automobilių NFT į fondą, efektyviai įgalindami investicijas į automobilių laivynus. Tos pačios rūšies investicinės transporto priemonės galėtų būti naudojamos robo-Taxi parkų ar logistikos parkų finansavimui besivystančiose rinkose.
Be to, jei automobilius galima pakeisti vertybiniais popieriais, laivyno operatoriai galėtų surinkti kapitalą pigiau nei per paskolas. Vis dėlto baltoji knyga nesigilina į tai, kaip šis automobilių nuosavybės finansavimas gali paveikti nuolatinius automobilių savininkus ar automobilių kainas.