Vokietijos asociacijos pasidalino ketinimų ir pozicijų dokumento deklaracija, kad prisiimtų bendrą atsakomybę ir prisidėtų prie tvaraus tekstilės sprendimo, susijusio su EPR ankstyvoje stadijoje.
Asociacijos pažymi, kad išplėstinės gamintojų atsakomybės (EPR) įvedimas ateinančiais metais iš esmės pakeis tekstilės ir mados industriją.
Šešios asociacijos apima:
-
Vokietijos mažmeninės prekybos asociacija (HDE)
-
Vokietijos tekstilės ir mados pramonės asociacija („Textil+Mode“)
-
BTE federalinė vokiečių tekstilės, batų ir odos gaminių mažmenininkai
-
Vokietijos sporto prekių pramonės federalinė asociacija (BSI)
-
Vokietijos mados asociacija Vokietija
-
Federalinė elektroninės komercijos asociacija ir elektroninė komercija Versandhandel Deutschland EV (BEVH).
Bendra ketinimo ir pozicijos dokumento deklaracija turi šešis pagrindinius būsimo modelio reikalavimus, įskaitant:
-
Organizuota sistema
-
Įstatymų leidėjo vaidmuo
-
Rinkos stebėjimas
-
Aplinkos tikslai ir ekologinė moduliacija
-
Informacija apie vartotojus ir komunikacija
-
Surinkimo ir perdirbimo infrastruktūra
Sektorius nori pabrėžti, kad kaip ES atliekų pagrindų direktyvo dalis, pramonė susiduria su iššūkiu sukurti sistemą iki 2028 m., Kurios sujungia ekologinį efektyvumą, išteklių išsaugojimą ir praktines atramos struktūras su veikiančia rinkos aplinka.
Ateityje gamintojai, kurie tekstilę įdeda į ES rinką, padengs surinkimo, rūšiavimo ir perdirbimo išlaidas.
Be to, gamintojai turės pateikti tikslią informaciją apie rinkoje esančius tekstilės kiekius ateityje.
Asociacijos sako, kad jos yra ypač atsidavusios privačiam sektoriui, konkurencingai atvirai, ekologiškai veiksmingai ir tuo pačiu efektyviai, taip pat mažos medžiagos organizacija, skirta EPR valdymui.
Grupė taip pat siūlo, kad nacionalinis įgyvendinimas Vokietijoje turi vykti glaudžiai mainais su pramone, o įstatymų leidėjai turėtų sutelkti dėmesį į minimalius reikalavimus.
Be to, laikoma, kad būtina užtikrinti nuoseklų rinkos stebėjimą, ypač atsižvelgiant į trečiąsias šalis. Sankcijų mechanizmai taip pat turi apimti užsienio mažmenininkus ir internetines prekyvietes, kad būtų sukurtos vienodos sąlygos.
Be surinkimo kvotų, taip pat būtina ekologinių produktų reikalavimai ir visos Europos uniforma su mažos bureokratijos ekomoduliacija.
Didžiausias dėmesys taip pat sutelktas į sąžiningą paskirstymą finansuojant vartotojų komunikaciją.
Reikėtų rengti kampanijas, įtraukiant visų suinteresuotųjų šalių ir papildytas politinėmis priemonėmis, o licencijos mokesčių naudojimo skaidrumas yra privalomas.