Kiekvienas generalinis direktorius žino jausmą. Paprašykite savo komandos numerių, kurių jums reikia susitikimui. Gaunate tris skirtingas skaičiuokles su prieštaringais skaičiais, 40 skaidrių rinkinį, kuris kažkodėl neatsako į jūsų tikrąjį klausimą, ir pažadą, kad iki savaitės pabaigos jie turės patvirtintus duomenis.
Taip neturėtų veikti duomenimis pagrįsta lyderystė. Verslo žvalgybos įrankiai žadėjo, kad vadovai taps protingesni ir greitesni. Vietoj to, daugelis lyderių daugiau laiko praleidžia ieškodami atsakymų, nei vykdydami juos. Problema ta, kad jūsų komandai reikia laiko įsigilinti į skirtingas sistemas, kad gautų teisingą atsakymą, kuris turėtų būti greitas.
Čia atsiranda komandomis pagrįstas AI. Tai, kas anksčiau užtrukdavo valandas ar dienas, dabar reiškia paprastą klausimą ir greitą atsakymą, suteikiant vadovams tai, ko jiems reikia nelaukiant.
Imk IWant™ iš Paycom, žmogiškojo kapitalo valdymo programinės įrangos lyderės. Kaip pirmasis pramonėje komandomis pagrįstas dirbtinio intelekto variklis vienoje duomenų bazėje, „IWant“ leidžia vadovams užduoti klausimus balsu ar tekstu ir gauti atsakymus iš karto. „Paycom“ vienos duomenų bazės architektūra suteikia pagrindą, leidžiantį greitai pasiekti tikslią prieigą. Remiantis naujausia Forrester Consulting ataskaita, skirtingai nuo kelių duomenų bazių metodo, kuris dažniausiai naudojamas vidutinėje organizacijoje, turinčioje 6,17 HCM teikėjų ir 91 % norinčių turėti vieną duomenų bazę.
Vadovams reikalinga tiesioginė prieiga prie įžvalgų, kurios pagrįstų jų sprendimus.
Užuot prašydamas HR ataskaitų, generalinis direktorius gali paklausti: „Kokia mūsų ataskaitų teikimo struktūra pardavimo komandai? ir nedelsiant gauti atsakymą. Finansų direktorius gali teirautis apie bendrą darbuotojo atlyginimą, planavimo ir pamainų duomenis ir dar daugiau, gaudamas tiesiogines darbo jėgos įžvalgas.
Skubumas aiškus. Neseniai atliktos „Salesforce“ apklausos duomenimis, 76 % verslo lyderių jaučia spaudimą priimti sprendimus naudodami duomenis, o pasitikėjimas duomenų tikslumu nuo 2023 m. sumažėjo 27 %. Kai vadovai negali gauti greitos ir patikimos informacijos, jie susiduria su neįmanomu pasirinkimu: atidėti svarbius sprendimus arba priimti juos remiantis nuojautomis.
Problema yra ne tik duomenų turėjimas; kalbama apie tai, kaip greitai jie gali jį pasiekti. Skirtumas tarp naršymo norint rasti tai, ko jums reikia, ir tiesioginių atsakymų gavimo gali reikšti skirtumą tarp greito veikimo ir visiško progos praleidimo.
„IWant“ iliustruoja platesnį įmonės AI mąstymo pokytį: pateikia tiesioginius atsakymus į natūralios kalbos klausimus, o ne reikalauja, kad vartotojai rinktų ataskaitas ar naršytų per kelias sistemos sritis, kad surastų informaciją. Tai atitinka tai, ko nori lyderiai. Remiantis ta pačia „Salesforce“ apklausa, 85 % vadovų mano, kad jie geriau veiktų, jei galėtų užduoti klausimus apie duomenis natūralia kalba, o 90 % teigia, kad tiesioginė prieiga prie duomenų iš dažniausiai naudojamų programų pagerintų našumą.
Taigi yra didesnis poreikis vienos duomenų bazės IT architektūrai, pašalinant interpretavimo sluoksnį.
Įmonės, kurių sprendimus priimantys asmenys gali gauti greitus ir tikslius atsakymus, gali judėti greičiau nei jų konkurentai. Jei generalinis direktorius gali nedelsdamas užduoti tolesnius klausimus arba įsigilinti į iškilusias problemas, sprendimai priimami, kol dar yra galimybių. Nebereikia laukti pirmadienio HR ataskaitos arba žaisti telefono žymą, kad gautumėte informaciją apie darbuotojus.
Tokia momentinė prieiga taip pat atkuria pasitikėjimą duomenimis. Kai vadovai žino, kad mato tą pačią informaciją, kuri lemia darbo užmokesčio ir personalo sprendimus, jie nustoja spėlioti skaičius.
Verslo AI ateitis nėra susijusi su daugiau ataskaitų ar prietaisų skydelių kūrimu. Tai yra tikslių atsakymų į iš tikrųjų svarbius klausimus gavimas. Tokios sistemos kaip „Paycom“ „IWant“ įrodo, kad gauti svarbios informacijos gali būti taip paprasta, kaip jos tiesiog paprašyti.
Kadangi visur pasiekiama tiek daug duomenų, tikrasis konkurencinis pranašumas tenka lyderiams, kurie gali greitai įveikti triukšmą – tiems, kurie gali pakankamai greitai gauti teisingą atsakymą, kad galėtų imtis veiksmų. Paycom požiūris į IWant parodo, kaip komandomis pagrįstas AI yra sėkmingos verslo programinės įrangos ateitis.