„Virusal AI“ kodavimo programos „Žymeklis“ startuoliai užfiksuoja aukščiausius „AI Enterprise“ startuolių talentus, siekdama sustiprinti savo konkurenciją su „Microsoft GitHub Copilot“ ir laimėti verslą, norinčią padidinti savo darbuotojus su AI kodavimo įrankiais.
Vienu naujausiu atveju žymeklis „Anysphere“ sudarė susitarimą įsigyti AI maitinamų ryšių su klientais valdymo (CRM) startuolį „Koala“, du šaltiniai, susipažinę su šiuo klausimu, pasakojo „TechCrunch“.
Vykdydamas sandorį, „Cursor“ pritrauks keletą geriausių „Koala“ inžinierių, kad sukurtų specialią įmonės pasitikėjimo savimi komandą. Tačiau visa „Koala“ komanda neprisijungs prie nė vieno, o „Cursor“ neplanuoja integruoti pagrindinio startuolio CRM produkto, – šaltinis pasakojo „TechCrunch“.
„Koala“ planuoja uždaryti rugsėjį, penktadienį paskelbtame tinklaraščio įraše teigė bendrovė. Šis pranešimas pasirodė praėjus vos penkiems mėnesiams po to, kai Koala surinko 15 milijonų dolerių vertės A serijos A seriją, kuriai vadovavo CRV, dalyvaujant „Hubspot Ventures“, „Recall Capital“ ir aukščiau. Remiantis „LinkedIn“, „Koala“ buvo beveik ketveri metai, dirbo maždaug 30 darbuotojų ir dirbo su tokiais klientais kaip „Vercel“, „Statsig“ ir „Retool“.
Šaltiniai šioje istorijoje paprašė anonimiškumo pasikalbėti su „TechCrunch“ apie privačius reikalus. Koala ir jos įkūrėjai neatsakė į „TechCrunch“ prašymą komentuoti. Žymeklis atsisakė komentuoti.
„Koala“ sandoris nutapė dviejų tipų AI startuolių, kuriuos matome 2025 m., Paveikslėlį. Čia yra žymeklis, AI įrankio, kuris auga taip greitai, žandikaulis, kuris pradeda kelti didžiausius AI erdvės žaidėjus, įskaitant „Microsoft“ ir „Anthropic“. Tuo pat metu vis daugiau pradedančiųjų, tokių kaip „Koala: B2B AI“ startuoliai, kurie atrodė daug žadantys-su „Meta Altman“ įkūrėju ir tokiais patarėjais kaip Jackas Altmanas-, tačiau greitai baigėsi garais.
Žymeklis pasinaudoja šiuo skirtumu, pasinaudodamas vidutinio lygio AI startuoliais kaip priemonė sukurti savo įmonių pasiūlą. Remiantis informacija, „Anysphere“ taip pat neseniai pasamdė „Kibernetinio saugumo“ startuolio „Stroalcely“ generalinį direktorių „Travis McPeak“.
„TechCrunch“ renginys
San Franciskas
|
2025 m. Spalio 27–29 d
Šie sandoriai atrodo panašūs į „Big Tech“ atvirkštinius akikalius, tokius kaip neseniai „Meta“ sandoris pasamdyti „Scale AI“ lyderius. Panašiai kaip „Meta“ ir „Scale“ susitarime, „Cursor“ dabar gali greitai judėti, kad sukurtų naujus verslo segmentus, palikdamas abejotinas verslas.
„Cursor“ tikisi, kad „Koala“ ir „Resourcely“ talentai padės jai išsivystyti iš asmeninio kūrėjų įrankio, kurį inžinieriai tyliai naudoja darbe, ir taps visoje įmonės platformoje, kurią įmonės moka dideles sutartis. Šiandien daugumoje įmonių, siūlančių darbuotojams AI įrankį, pasirenka „Microsoft GitHub Copilot“, kuris veikia kaip AI varomas pratęsimas į esamą integruotą plėtros aplinką (IDE), tokius kaip VS kodas ar „JetBrains“.
Žymeklis, kuris yra atskiras AI varomas IDE, daugeliu atvejų turi įveikti „Github Copilot“, kad sudarytų sandorius, ir tai dažnai atliekama atliekant bandymus nuo galvos iki galvos. Vis dėlto „Microsoft“ įmonėje turi viršų dėl savo ilgalaikių santykių su senosios įmonėmis, taip pat dideliais pardavimų, saugumo ir palaikymo komandomis.
Praėjusiais metais „Cursor“ ryžtingai sukūrė savo rinkos ir pardavimo komandą, kurioje dabar yra dešimtys darbuotojų. Keli žymeklių darbuotojai dabar praleidžia savo dienas apsilankydami „Fortune 500“ įmonių biuruose ir parodydami, kaip jie gali integruoti žymeklio AI įrankius į savo verslą, teigia su šiuo klausimu pažįstamu asmeniu.
Panašu, kad „Cursor“ įmonės postūmis traukia. „Anysphere“ teigė, kad birželio mėn. Ji pasiekė 500 milijonų dolerių ARR, o dabar dirba su daugiau nei puse „Fortune 500“, įskaitant Nvidia, Uber ir Adobe. Šaltinis, susipažinęs su šiuo klausimu, sako, kad nuo to laiko pajamos išaugo, o vis didesnė šio augimo dalis gaunama iš įmonių sandorių.
Tačiau kadangi žymeklis konkuruoja su „Microsoft“, tai taip pat turi atsikratyti augančios grėsmių srities.
Labiausiai aktualus yra antropinis, esminis partneris, kurio „Claude Code“ produktas pastaraisiais mėnesiais sparčiai augo. Žymeklis labai priklauso nuo „Anthropic“ AI modelių, kad galėtų maitinti savo kodavimo produktus. (Kaip vienas didžiausių jos klientų, „Cursor“ taip pat yra gyvybiškai svarbus antropikui.)
Tuo pačiu metu „Google“ ką tik surinko „Windsurf“, pagrindinio žymeklio konkurento, esančio AI varomoje IDE erdvėje, lyderystės komandą. Pažinimas, AI kodavimo agento Devino gamintojas, įsigijo likusią „Windsurf“ komandą, potencialiai siūlydamas reikšmingą pakėlimą abiem verslams.
Verta paminėti, kad visi šie dalykai yra skirtingi AI įrankių tipai, tačiau darbdaviai linkę žiūrėti panašiai: kaip AI įrankiai, galintys pagerinti programinės įrangos inžinierių produktyvumą. Šie darbdaviai gali turėti teisingą idėją. Galų gale, „Anthropic“, „Microsoft“, „Cursor“ ir „Cognition“ – visi kuria AI kodavimo agentus, kurių tikslas – visiškai automatizuoti darbo srautus, o tai gali būti ten, kur suartėja AI kodavimo erdvė.
Galite paklausti, kodėl visi konkuruoja su visais kitais kurdami AI kodavimo produktus? Kodavimo įrankiai tapo vienu iš pirmųjų AI produktų, kuriuose rastas „Produktų rinkos tinkamumas“ – nemandagus tikslas, dėl kurio rizikos kapitalistų ausys peržengia. AI kodavimo produktus kasdien naudoja milijonai programinės įrangos inžinierių, ir jie pradėjo generuoti realias pajamas.
Kitaip tariant, lenktynės nebe tik apie geriausio AI kodavimo įrankio kūrimą. Tai yra apie tai, kas greičiausiai gali išplėsti savo įmonių operacijas, kol rinka vis dar yra skirta griebtis. Kai „Microsoft“, „Google“ ir „Anthropic All“ greitai juda, „Cursor“ įsigijimo strategija gali nustatyti, ar ji prisijungia prie jų gretų, ar tampa dar vienu startuoliu, kuris negalėjo pakankamai greitai išplėsti.