Radikalus „Cofertity“ modelis moterims: užšaldykite kiaušinius nemokamai paaukodami pusę jų


Pastaraisiais metais sutelkti dėmesį į karjerą ir atidėtą santuokos amžių verčia kai kurias moteris apsvarstyti galimybę išsaugoti savo vaisingumą kiaušinių užšalimu.

Tačiau didelės procedūros išlaidos, kurių vertė siekia nuo 10 000 iki 15 000 USD už bandymą, reiškia, kad daugelis moterų negali to sau leisti per derlingiausius metus: 20 ir 30 -ies.

„Coferlity“, startuolio, kurį įkūrė buvęs „Uber“ vadovas Laurenas Makleris ir „Health Tech Angel“ investuotojas Halle Tecco, siūlo moterims nemokamai užšaldyti kiaušinius mainais už tai, kad paaukotų pusę gautų kiaušinių tiems, kurie nesugeba pastoti.

Trejų metų startuolis ką tik surinko 7,25 mln. Šis finansavimo etapas padidina bendrą „Cofertity“ finansavimą iki 16 milijonų dolerių.

Coferty idėja kyla iš Maklerio vaisingumo ir sveikatos gąsdinimo. 2018 m. Retos pilvo ligos diagnozė lėmė daugybę operacijų, kurios kėlė grėsmę jos kiaušidžių praradimui.

Tokiose situacijose gydytojai kartais siūlo kiaušinių užšalimą jaunoms moterims, norintiems turėti vaikų, tačiau tai nebuvo galimybė Makleriui.

Taigi, ji pradėjo kiek įmanoma daugiau mokytis apie kiaušinių donorystę.

Makler žinojo, kad donorams už kiaušinius yra kompensuoti, tačiau ji buvo sukrėsta sužinojusi, kokie brangūs gali būti kiaušiniai. Jei ji norėtų iš žydų donoro kiaušinio, kuris atitiktų jos foną, tai kainuotų brangiau. Kaina dar labiau padidėjo, jei ji ieškojo išsilavinusios moters kiaušinio.

„Tai jautėsi tarsi kiaušinių donorų padidėjimo kainodara, kuri man jautėsi nemandagiai“,-sakė ji, kalbėdama apie „Uber“ požiūrį už važiavimų įkrovimą piko paklausos laikais.

Laimei, Makler natūraliai suprato vaiką, tačiau ši patirtis paskatino ją kurti verslą, kuris atitiktų jaunas moteris, norinčias išsaugoti savo vaisingumą su žmonėmis, kuriems reikalingas donoro kiaušinis.

Nors kiaušinių dalijimosi koncepcija nėra nauja, Makleris teigia, kad „Cofertity“ yra vienintelė įmonė, siūlanti kiaušinius mastu per savo programą „Split“.

„Bet kuriuo metu mes turime šimtus donorų, kuriuos galima skirti numatytoms tėvams“, – teigė Makleris ir pridūrė, kad dauguma klinikų turės tik keletą donorų, o tai greičiausiai nesudarys rungtynių.

Makleris sako, kad „Coferticity“ kiaušinių donorai yra iš įvairių sluoksnių ir kad apie 55% jų turi aukštųjų laipsnių laipsnius.

Numatyti tėvai padengia kiaušinių gavimo išlaidas ir cofertiškumo koordinavimo mokestį, panašų į standartinę kiaušinių donorystę. Tačiau jiems nereikia kompensuoti donoro, mažinti jų išlaidas kišenėje.

Nors Makler nenori vadinti „Cofertity“ rinka, ji sutinka, kad tai veikia kaip viena ir kad jos įmonė sprendžia didelę struktūrinę problemą.

„Didžioji vizija ir tikslas yra pašalinti kiaušinių donorystės tabu“, – sakė ji.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -