Prekybos tinklas „Iki“ šventėms paruošė staigmeną – žiūrovų pamėgtas mini serialas „Parduotuvinis romanas“ gavo specialius, vienkartinės kalėdinės serijos „Kietas pirkinėlis“. Joje Adomui ir Evai tenka nė kiek ne šventiški, bet smagiai dramatiški išbandymai, o istorija pagyvina ir visiškai netikėti svečiai: repo scenos favoritas Remis Retro bei kantri muzikos legenda Virgis Stakėnas.
Kai Kalėdų naktį „Iki“ pradžioje pradingsta šventinė dvasia, Adomas ir Eugenijus įsivelia į nuotykį, kuris greitai tampa tikra gelbėjimo operacija. Norėdamas padėti Evai ir sustabdyti Tadą, Adomas turi įveikti tris netikėtas, komiškų situacijų pilnas užduotis.
Jam padeda ištikimas kolega Eugenijus, bet svarbiausia staigmena laukia tuomet kai slaptas svečias – žmogus, kurio niekas nesitikėtų pamatyti tokioje situacijoje. Nuo kefyro iki kovinio batono ir nuo repo dvikovos iki kantri maestro pasirodymo – herojų kelias šioje serijoje tikrai nenuspėjamas.
Specialioji serija kupina užuominų į žymiausius kalėdinius filmus, todėl žiūrovai atpažins ir klasikinius motyvus, ir modernius, „Parduotuviniam romanui“ būdingą humorą. Adomo ir Evos istorija tęsiasi: jų santykiai vis dar lydi šiluma, nedrąsios emocijos ir nuotykiai, kurie užklumpa pačiais netikėčiausiais momentais.
Serijoje debiutuoja ir du ypatingi svečiai. Repo atlikėjas Remis Retro meta Adomui muzikinį iššūkį, o legendinis Virgis Stakėnas serijoje netikėtai netikėtai, kad, tikėtina, nustebins net viską mačiusius žiūrovus.
„Iki“ prekybos tinklo rinkodaros vadovas Andrejus Dudko sako, kad sprendimą sukurti specialų kalėdinį „Parduotuvinio romano“ epizodą lėmė dvi priežastys. Pirmiausia – siekis pralinksminti žmones ir išsiskirti iš galybės vienos į kitą panašių kalėdinių reklamų. Tačiau ne mažiau svarbu buvo ir noras atsidėkoti ištikimiems serialo žiūrovams.
„Vos pasibaigus pirmajam „Parduotuvinio romano“ sezonui, sulaukėme gausybės klausimų – ar bus dar serijų, kada naujas sezonas? Tad serialas patinka visiems įteikti šventinę dovaną – naujas Adomas ir Evos nuotykių, kurie tikrai skiriasi nuo tradicinio šventinio turinio“, – teigia A. Dudko.
Vasarą pristatytas mini serialas „Parduotuvinis romanas“ iš karto pasiekė populiarumo – kiekvieną jo epizodą vien „Youtube“ platformoje peržiūrėjo po 400-500 tūkst. žiūrovų. Pasak „Iki“ rinkodaros vadovo, tokia sėkmė – tai įrodymas, jog tiesiogiai vartotojams reikia ne reklamuoti, kuriuos siūlyti prekes, o gero turinio.
„Todėl kviečiame vėl pasinerti į Adomo ir Evangelijos istoriją ir stebėti, kaip mūsų herojai įveiks Kalėdų karštligę ir kokius netikėtus bei linksmus iššūkius jiems paruošė serialo kūrėjai. Esame tikri, kad epizodas „Kietas pirkinėlis“, prie kurio prisijungė ir žvaigždės V. Stakėnas bei Remis net Retro, nustebins ir ištikimas muzikos serialas.
Specialią, šventinę serialo seriją apžvalginę čia: https://youtu.be/PeULK2HbN-4?si=EdEoUhzSrM13h9DY
„BNS Spaudos centras“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų pranešimą atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.
