NFT sandoriai šiais metais smarkiai užfiksavo aukštumą, nes sektorius mato tvirtą esamų prekybininkų įsitraukimą.
Nekviesta žetonų (NFT) rinka šiais metais pastebi stiprų aktyvumą, nes nuo 2022 m. Pardavimų apimtis nepastebėta nuo 2022 m., Remiantis nauja „Dappradar“ ataskaita.
Nors bendros prekybos apimtys išlieka palyginti mažesnės dėl mažesnių vidutinių kainų, sandorių skaičius smarkiai padidėjo per 2025 m.
Nuo nuosmukio iki viršįtampio
Pirmąjį ketvirtį buvo užfiksuota 7 mln. NFT pardavimų, antrąjį ketvirtį padidėjo iki 12,5 mln. „Momentum“ paspartino dar trečiąjį ketvirtį – parduotas daugiau nei 18,1 mln. NFT, tai sudaro 45% šuolį nuo ankstesnio ketvirčio ir uždirba 1,6 milijardo dolerių prekybos apimtimi.
Nepaisant šio sandorių skaičiavimo padidėjimo, „Dappradar“ pareiškė, kad tikrasis vartotojo priėmimas išlieka kuklus. Unikalių piniginių, prekiaujančių NFTS, skaičius padidėjo nuo 1,66 mln. II ketvirčio iki 2,14 mln. Trečiojo ketvirčio – palyginti mažesnis padidėjimas nei pardavimų smaigalys. Tai reiškia, kad individualios piniginės vidutiniškai prekiauja daugiau NFT, šokinėjančios nuo maždaug 4,2 vienos piniginės per ketvirtį iki 8,4 trečiojo ketvirčio, o tai rodo, kad esami dalyviai tampa aktyvesni, o ne nauji vartotojai, patenkantys į rinką.
Tarp NFT kategorijų žaidimai buvo pastebimi. „Dappradar“ pranešė, kad prekybos apimtis sumažėjo 17% ir smarkiai sumažėjo su žaidimais susijusių NFT operacijų skaičius per pastarąjį ketvirtį.
Kita vertus, sporto NFT sektorius pastebėjo įspūdingą atgimimą, nes šios kohortos prekybos apimtis padidėjo 337% iki 71 mln. USD, o pardavimų skaičius išaugo nuo 143% iki 4,1 mln. „Surge“ iš esmės priskiriamas „Sorare“ – fantastinei sporto platformai, siūlanti skaitmeninius kolekcionuojamus daiktus futbolo, krepšinio ir beisbolo srityse. Platformos sėkmė, kurią sukėlė nauji sporto sezonai, padėjo kompensuoti silpnumą kituose sektoriuose.
Airoprops ir og nfts
Naujausias pakilimas taip pat gali būti susietas su strateginėmis kampanijomis ir atgaivinti susidomėjimą senesniais projektais. Pagrindinis bendraautorius buvo „Openea“ kampanija prieš numatomą „Token“ paleidimą, kuris apdovanojo aktyvius prekybininkus ir paskatino dažnus operacijas. Ši iniciatyva paskatino vartotojus prekiauti mažesnės vertės NFT, kad būtų galima gauti atlygį ir padidinti bendrą platformos veiklą.
Jums taip pat gali patikti:
Dėl to „Opensea“ pardavimų skaičius padidėjo 29% per trečiąjį ketvirtį iki 9,27 mln. Parduoto turto.
Tuo pačiu metu profilio paveikslų (PFP) kolekcijos atgavo svarbą, kuriai vadovavo „Blue-Chip“ projektai, tokie kaip kriptovaliutų, nuobodus ape jachtų klubas (BAYC), „Moonbirds“ ir „Pudgy Penguins“. Prekybos apimtis PFPS padidėjo 187% per ketvirtį iki 544 mln. USD, atnaujinus kolekcininkų pasitikėjimą.
Papildydamas atgimimą, „Yuga Labs“ supaprastino savo portfelį, kad tuo pačiu laikotarpiu sutelktų dėmesį į „Bayc“, „Mutant Ape Yacht Club“ (MAYC) ir „Witteride“. Tuo tarpu „Moonbirds“, dabar pagal „Orange Cap Games“, atsirado kaip „Q3“ išskirtinis atgimimas, užfiksavęs 8,311 NFT pardavimus, kurių vertė 88 mln.
„Binance Free“ 600 USD (išskirtinė „Cryptopotato“): naudokite šią nuorodą, kad užregistruotumėte naują sąskaitą ir gautumėte 600 USD išskirtinį pasveikinimo pasiūlymą „Binance“ (Išsami informacija).
Ribotas pasiūlymas „Cryptopotato“ skaitytojams „BYBIT“: naudokite šią nuorodą norėdami registruoti ir atidaryti 500 USD nemokamą vietą bet kurioje monetoje!