Per EV vidų „CyberTruck“ savininkams „Tesla“ dabar leidžia pirmą kartą prekiauti savo automobiliais, nes jie pateko į rinką, tačiau jie patirs sunkų smūgį.
Neseniai „Cargurus“ nusidėvėjimo procentas buvo iki 45%. Tuo tarpu „Business Insider“ praėjusią savaitę kalbėjosi su dviem savininkais, kurie iš pradžių pasidalino, kokią vertę „Tesla“ priskyrė savo „CyberTruck“. Vienas savininkas, nusipirkęs 100 000 USD AWD 2024 modelį ir sukaupęs 19 623 mylių, gavo citatą už 63 100 USD (37% nusidėvėjimo); Kiti įsigijo aukščiausio lygio 127 000 USD „Cyberbeast“ praėjusių metų rugsėjį buvo parodyta citata už 78 200 USD, o tai sudarytų 38% nuostolių po aštuonių mėnesių.
„Tesla“ iš pradžių uždraudė savininkams perparduoti transporto priemonę-politiką, paprastai naudojamą siekiant užkirsti kelią didelės paklausos transporto priemonių plyšimui ir prekės ženklo kontrolei palaikyti. „Tesla“ atveju tai taip pat galėjo atidėti prekybą ar perpardavimus iš savininkų, susidūrusių su atsakomybe, dėl Elono Musko aukšto lygio D.Trumpo administracijoje arba nusivylęs vykstančiomis kokybės kontrolės problemomis, kurios apėmė bėgančius dujų pedalus ir krintančius apdailos gabalus.
Verta paminėti: prekybos duomenys paprastai yra mažesni nei privačių šalių pardavimai, o EVS-kaip kategorijos nusidėvėjimas. Anot „Wired“, kai kurie prekės ženklai pirmaisiais metais gali prarasti iki 50%.