Viena platforma visam daugiabučiui: kaip tai veikia?
Daugiabučių namų priežiūros specialistai kasdien rūpinasi šimtais būstų, atlikdami būtiniausius remonto darbus. Tačiau gyventojai ne visada pastebi šias pastangas, kuriomis siekiama užtikrinti pastato saugumą ir komfortą. „Mano BŪSTO“ atstovai teigia, kad dabar klientams tereikia naudotis vienu patogiu įrankiu – savitarnos platforma, kurioje visa informacija apie būsto priežiūrą pateikiama it ant delno.
„Mano BŪSTO“ specialistai nuolat prižiūri tūkstančius daugiabučių, vykdydami remonto, priežiūros ir kitus svarbius darbus. Vis dėlto, kartais gyventojai teigia, kad nematė jokių darbų, o apie juos sužino tik gavę sąskaitas už suteiktas paslaugas. Šią problemą padeda išspręsti „Mano BŪSTO“ savitarnos platforma, kurioje pateikiama išsami informacija apie visus atliktus ir planuojamus darbus.
Ši savitarnos sistema yra lengvai pasiekiama bet kuriame išmaniajame įrenginyje: telefone, kompiuteryje ar planšetėje. Tai itin patogus būdas nuolat būti informuotam apie viską, kas vyksta jūsų daugiabutyje.
Kodėl svarbu žinoti?
„Dažnai darbai daugiabučiuose vyksta dienos metu, kai dauguma gyventojų būna išvykę į darbus, arba tokiose vietose, kur gyventojai retai lankosi – ant stogo, šilumos punkte ar kitose bendrojo naudojimo patalpose. Dėl šios priežasties daugiabučių priežiūros darbai dažnai lieka nepastebėti, o vėliau gyventojams kyla klausimų“, – aiškina „Mano BŪSTO“ klientų atstovavimo grupės vadovė Karolina Masteikytė.
Pasak jos, naudojantis „Mano BŪSTO“ savitarna, galima lengvai gauti visą reikalingą informaciją apie tai, kas vyksta konkrečiame daugiabutyje. Savitarnoje skelbiami ne tik visi name atlikti darbai, bet ir iš anksto pranešama apie būsimus remonto ar priežiūros darbus, aiškiai pagrindžiant jų svarbą ir būtinybę. Be to, net ir tie darbai, kurie gyventojams paprastai yra sunkiai pastebimi, yra fiksuojami nuotraukose ir įkeliami į savitarnos platformą.
Daugiau skaidrumo ir aiškumo
„Savitarna – tai puikus įrankis, padedantis gyventojams jaustis informuotais ir užtikrintais dėl visų vykstančių darbų. Kiekvienas mūsų klientas gali bet kuriuo metu pasitikrinti informaciją apie tai, kas vyko ar vyks jų daugiabutyje. Ši sistema padeda išvengti nesusipratimų ir skundų dėl neva nežinomų darbų ar sąskaitų – visa reikalinga informacija yra vienoje vietoje, pasiekiama vos keliais mygtukų paspaudimais“, – pabrėžia K. Masteikytė.
„Mano BŪSTO“ atstovė teigia, kad kiekvienas gyventojas turi teisę žinoti, kas vyksta jų name, tad savitarna yra puikus būdas tai užtikrinti. Jos dėka visos paslaugos tampa skaidresnės, o gyventojams nebereikia nerimauti dėl neaiškių darbų ar sąskaitų. Visą tai galima patikrinti savitarnoje bet kuriuo metu.
„Todėl visus klientus, kurie dar nesinaudoja savitarna, raginu pradėti tai daryti, nes tai išties patogus būdas matyti visą aktualią informaciją apie tai, kas vyksta jūsų daugiabutyje“, – priduria K. Masteikytė.
Informavimas įvairiais kanalais
Įmonės savitarnos sistema nėra vienintelis kanalas, kuriuo pranešama apie planuojamus ar jau atliktus darbus. Siekiant, kad kuo daugiau gyventojų laiku gautų jiems aktualią informaciją, įmonė kai kuriuos klientus apie planuojamus ir atliktus darbus papildomai informuoja ir trumposiomis SMS žinutėmis bei el. laiškais.
„Analizuodami klientų apklausų anketas, matome, kad poreikis žinoti, kas vyksta jų name, nuolat auga. Žmonės nori žinoti ne tik kada ir kokie darbai atliekami, bet ir dėl ko įvyko viena ar kita avarija ir kada ji bus likviduota. Būtent todėl tobuliname informacijos sklaidą, kad jau netolimoje ateityje visi mūsų klientai kuo įvairesniais kanalais gautų jiems aktualias žinias“, – sako „Mano BŪSTO“ Produktų vystymo grupės vadovė Indrė Kolesnikovienė.
Tiesa, yra viena sąlyga: jei gyventojai norėtų įvairiais, jiems patogiais kanalais gauti visą aktualią informaciją, jie turėtų pasidalinti savo kontaktiniais duomenimis su namo prižiūrėtoju, jeigu dar nėra to padarę. Tai visada galima padaryti paskambinus į „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centrą arba užpildyti reikiamus duomenis savitarnos svetainėje.