Lietuvoje kasmet populiarėjantys Helovino šventimo tradicijos sulaukia vis daugiau dėmesio tiek iš vaikų, tiek iš suaugusiųjų. Prekybos tinklai pastebi, kad prieš šią šventę ženkliai išauga su ja susijusių prekių pardavimai. „Iki” komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė teigė, kad lyginant su praėjusiais metais, šiai šventei skirtų prekių pardavimai išaugo beveik penkis kartus. „Lidl” atstovė Lina Skersytė taip pat pažymėjo, kad susidomėjimas Helovino prekėmis kasmet didėja. Tarp perkamiausių produktų atsiduria įvairūs saldumynai, veido papuošimai, laikinos tatuiruotės ir namų dekoracijos, tokios kaip girliandos bei voro tinklo imitacijos. „Maximos” atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė pridūrė, kad per metus Helovino atributikos pardavimai išaugo 11 proc., o prekybos tinklas dvigubino šventės prekių asortimentą. „Norfos” atstovas Darius Ryliškis teigė, kad Helovino savaitę moliūgų pardavimai išauga keturis kartus. Tuo tarpu „Rimi” ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė nurodė, kad teminių kostiumų, dekoracijų ir skanėstų pardavimai prieš šventę buvo apie 40 proc. didesni nei tuo pat metu pernai. E. prekybvietės „Pigu.lt” komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas pastebėjo, kad Helovino prekių gyventojai dažniau perka ir internetu, o pardavimai rodo, kad pirkėjų susidomėjimas šios šventės atributika kasmet auga. Nors Helovinas tradiciškai siejamas su vaikais, dalis prekybos tinklų pastebi, kad šventės atributiką vis dažniau perka ir suaugusieji, kurie organizuoja teminius vakarėlius ir švenčia kartu su draugais. Tačiau Etninės kultūros globos taryba neseniai kritikavo Helovino šventimą Lietuvoje, siūlydama grįžti prie Vėlinių papročių ir organizuoti alternatyvias akcijas, tokias kaip Gerumo, atminties ir bendrystės akcija.
Add A Comment