„Clay“, pardavimo automatizavimas, iškėlė C serijos raundą maždaug 3 milijardų dolerių vertinimas, vadovaujamas „CapitalG“, remiantis trimis šaltiniais, turinčiais žinių apie sandorį.
Clay ir Capitalg neatsakė į prašymą komentuoti.
Naujasis turas įvyksta praėjus vos mėnesiui po to, kai Niujorko startas paskelbė, kad didžiąją dalį savo darbuotojų leis parduoti kai kurias savo akcijas, įvertindamas 1,5 milijardo dolerių vertės. Tam antriniam susitarimui, žinomam kaip konkurso pasiūlymas, vadovavo „Sequoia“, kuris sutiko įsigyti iki 20 milijonų dolerių darbuotojų akcijų.
Nors gali atrodyti, kad darbuotojai, pardavinėję akcijas už daug mažesnę kainą, nei verta įmonė, dabar buvo blogas, greičiausiai turės dar vieną galimybę parduoti daugiau akcijų už aukštesnį vertinimą kitais metais. „Clay“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Kareemas Aminas gegužę „TechCrunch“ sakė, kad tikisi kasmet pateikti konkurso pasiūlymus.
„Clay“ buvo įkurtas 2017 m., Tačiau jis nepadarė savo žingsnio tik prieš kelerius metus, kai Aminas nusprendė pasukti startuolio dėmesį į tai, kad pardavėjai ir rinkodaros specialistai galėtų įgalinti AI, padėdamas jiems atrasti pagrindinius duomenis ir automatizuoti jų rinkos strategijas. „Clay“ leidžia pardavėjams rasti ir atnaujinti būsimus klientų sąrašus ir rašyti individualizuotus informavimo el. Laiškus.
Šiandien „Clay“ įrankius naudoja tūkstančiai klientų, pradedant nuo didelių kompanijų, tokių kaip „Openai“, „HubSpot“ ir „Canva“,-daugiau nei 100 mažų konsultavimo agentūrų, padedančių kitoms įmonėms panaudoti „Clay“ savo rinkai.
Bendrovė konkuruoja su „Sales Tech“ platformomis, įskaitant „Zoominfo“, „Lusha“ ir „Apollo.io“, taip pat naujesnius pasiūlymus ir bendrą kambarį.
Be „Sequoia“, esami „Clay“ investuotojai yra „Meritech Capital“, „BoldStart Ventures“, „Maple VC“, „First Round Capital“ ir „Box Group“.