Neseniai „Delta Air Lines“ tarptautinis skrydis turėjo būti nukreiptas netrukus po kilimo dėl gaisro vienoje iš jo virtuvių.
Incidentas įvyko „Delta Flight DL-55“ iš Lagoso, Nigerijos, į Atlantą rugsėjo 23 d., Anot „Paddle Your Canoo“ („Pyok“). Maždaug per 40 minučių po skrydžio įgulos nariai pastebėjo „nedidelio masto gaisrą“ iš vienos iš virtuvės krosnelių, kuriuos sukėlė „maisto šiukšlės ant krosnies šildymo elemento“, pranešė „USA Today“.
Pranešama, kad liepsna buvo į orkaitę, tačiau orlaivį vis tiek reikėjo nukreipti į Kotoka tarptautinį oro uostą Akra, Ganoje.
Atvykę techninės priežiūros ekipažai atsakė ir apžiūrėjo lėktuvą ir nerado žalos. Mažame gaisre niekas taip pat nebuvo sužeistas.
Kas nutiko?
Gaisro priežastis dar nenustatyta, pasakojo savo „Kanoo“. Galimi gaisro startuoliai virtuvėse yra riebalų ar maisto likučiai orkaitėje, popierius iš maitinimo įrenginio ar įrangos gedimas.
„Skrydžių palydovai rengia kasmetinį kvalifikacijos kėlimo mokymą, kad galėtų kovoti su įvairiais gaisro scenarijais, esančiais lėktuve, ir virtuvės orkaitės gaisrus, ir beveik visada yra uždengiami. Daugeliu atvejų gaisras gali būti izoliuotas izoliuojant elektros energiją krosnyje.
„Jei yra matomos liepsnos, salono įgula gali išleisti halono gesintuvą į orkaitę arba naudoti gaisrų gesinimo pirštines, kad pašalintų užsienio šiukšles, sukeliančias gaisrą, ir panardinkite ją į vandenį“, – sakė Pyoko atstovas Mateusz Maszczynski.
„Jei yra matomos liepsnos, salono įgula gali išleisti halono gesintuvą į orkaitę arba naudoti ugniagesių pirštines, kad pašalintų ugnį sukeliančias užsienio šiukšles, ir panardinkite ją į vandenį.”
Ar skrydis pateko į Atlantą?
Galų gale, taip. Keleiviai buvo įstrigę Akra, tačiau jiems buvo suteikta per naktį.
„Delta“ skrydis baigė savo kelionę į Atlantą po dviejų dienų, rugsėjo 25 d.
„Kadangi niekas nėra svarbesnis už mūsų klientų ir įgulos saugumą, skrydžio įgula laikėsi procedūrų ir saugiai nukreipta į artimiausią tarptautinį oro uostą“, – sakė „Delta“ atstovas spaudai Berj Alexanian. „Mes atsiprašome klientų už vėlavimą įgyvendinti jų kelionių planus ir dėkojame jiems už jų kantrybę.”
Šią istoriją iš pradžių pranešė „Men’s Journal“ 2025 m. Rugsėjo 28 d., Kur ji pirmą kartą pasirodė kelionių skyriuje. Pridėkite vyrų žurnalą kaip pageidaujamą šaltinį spustelėdami čia.