Trys ryškiausi lietuviško hiphopo atstovai – OG Version, Furryto ir Proflame – rugsėjo 6 dieną surengs įspūdingą pasirodymą „Žalgirio“ arenoje. Renginys, pavadintas „INSOMNIA SHOW“, simbolizuoja kūrybinį procesą, dažnai vykstantį bemiegėmis naktimis. Būtent naktį gimsta geriausios dainų eilutės, užvedantys ritmai ir netikėtos koncertų idėjos.
Šis renginys žada neeilinį šou, kupiną energijos, aštrių tekstų ir publikos ovacijų. Tai bus vakaras, kurį muzikos mylėtojai prisimins ilgai. Tai daugiau nei koncertas – tai kultūrinis įvykis, atspindintis šiuolaikinės kartos balsą ir energiją.
Iš šios trijulės tik OG Version yra surengęs solinį pasirodymą „Žalgirio“ arenoje. 2022 metais jis koncertavo kartu su Soliariu ir Ten Walls. Tuo tarpu Furryto ir Proflame didžiausioje šalies arenoje pasirodė tik kaip kviestiniai svečiai kituose renginiuose. Artėjantis koncertas bus pirmasis, kuriame jie lips į sceną kaip pagrindiniai atlikėjai. Tai bus didžiausias šios trijulės pasirodymas per visą jų karjerą.
Renginio organizatorius, agentūros „Ventures“ vadovas Mantas Vedrickas, teigia matantis didelį šių jaunuolių potencialą ir talentą. Jo teigimu, skaičiai įvairiose platformose tai patvirtina. Vedrickas pats lankėsi atlikėjų koncertuose ir liko sužavėtas energija, sklindančia tiek iš atlikėjų, tiek iš publikos. Todėl kilo idėja surengti tokį pasirodymą didžiojoje scenoje. „Net jei tai rizikingas žingsnis, tikime, kad šių atlikėjų gerbėjų armija jau yra pasiruošusi tokiai šventei“, – sako jis.
Skaičiai iš tiesų įspūdingi. Furryto albumas „PIRMA DALIS“, išleistas prieš tris mėnesius, „Spotify“ ir „YouTube“ platformose jau perklausytas daugiau nei 2 milijonus kartų. OG Version kūriniai „Likime“, „Prisiminus“, „Po tavim“ ir „Tavęs Nėra“ taip pat sparčiai populiarėja ir jau pasiekė beveik 2 milijonų perklausų ribą. Proflame kūrinys „GERŲ DIENŲ“ „Spotify“ platformoje surinko beveik 900 tūkstančių perklausų, o „YouTube“ – dar 230 tūkstančių. Jo albumas, išleistas 2023 metais, su hitais „BIZNIS“ ir „KIEK TIK GALIU“, vien „Spotify“ platformoje perklausytas daugiau nei 5 milijonus kartų.
Šie skaičiai rodo ne tik atlikėjų populiarumą, bet ir įtvirtina juos kaip vienus ryškiausių savo kartos atstovų. Glaudžiai bendradarbiaujanti trijulė žada žiūrovams tikrą hiphopo šou – tai bus stiprus emocinis užtaisas ir įrodymas, kad nauja hiphopo atlikėjų karta yra pasiruošusi pakelti savo pasirodymus į naują lygį.
Bilietus į renginį jau galima įsigyti bilietai.lt platformoje. Organizatoriai primena, kad pirmiesiems 500 bilietų taikoma „Early Bird“ kaina.