Eismo pokyčiai magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda dėl Krunos tilto rekonstrukcijos.
Dėl Krunos tilto, esančio Kauno ir Kaišiadorių rajonuose, rekonstrukcijos darbų, eismas automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo šio šeštadienio organizuojamas kitaip. Šis tiltas, per kurį kasdien pravažiuoja apie 34 tūkst. transporto priemonių, laikomas vienu prasčiausios būklės tiltų Lietuvoje.
AB „Via Lietuva“ informuoja, kad eismas Kauno kryptimi nukreipiamas dviem juostomis per laikiną tiltą, o Vilniaus kryptimi – viena puse esamu tiltu. Ši tvarka įsigaliojo šeštadienį, 15 valandą. Vaizdo reportažas, kaip vyksta eismas per laikinąjį tiltą, prieinamas internete.
Numatoma, kad tokia eismo organizavimo schema galios iki kitų metų pavasario, kai bus pradėti antrojo nuolatinio tilto įrengimo darbai.
Bendrovė ragina vairuotojus atsižvelgti į galimus spūstis, planuoti keliones atsakingai, laikytis greičio apribojimų ir atidžiai stebėti kelio ženklus. Informacija apie kelių būklę ir eismo sąlygas skelbiama svetainėje www.eismoinfo.lt.
Šis 128 metrų ilgio modulinis tiltas yra ilgiausias laikinasis tiltas, kada nors pastatytas Lietuvoje. Surenkama konstrukcija buvo atgabenta iš Lenkijos specialiai šiam projektui. Pasibaigus Krunos tilto rekonstrukcijai, laikinasis tiltas bus išmontuotas.
Pirmadienį prasidės pirmojo nuolatinio tilto įrengimo darbai: bus diegiamos eismo organizavimo priemonės, frezuojama asfalto danga, iškeliami komunikacijos tinklai ir įrengiamos laikinos spraustasienės. Tuo pat metu, kol eismas vyks laikinuoju tiltu, bus griaunamas senasis ir statomas naujas tiltas.
Naujasis tiltas bus pagamintas iš plieno ir gelžbetonio konstrukcijų, jo ilgis sieks 125 metrus. Šiame magistralės ruože eismo ribojimai galioja nuo praėjusių metų rudens: greitis apribotas iki 50 km/val., susiaurintos eismo juostos. Primename, kad 1966 metais pastatytas Krunos tiltas yra vienas problematiškiausių Lietuvoje, todėl jo rekonstrukcija yra prioritetas.
Planuojama, kad Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027 metų pabaigos. Darbus atliks UAB „Tilsta“, laimėjusi viešąjį konkursą. Sutarties vertė – daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.
Projektui skirta daugiau kaip 9,4 mln. eurų Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) lėšų, skirtų magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda plėtrai. Likusi suma finansuojama iš valstybės biudžeto ir bankų solidarumo įnašo lėšų. Pabaigus Krunos tilto rekonstrukciją, eismo sąlygos turėtų pagerėti.