Pigiausių maisto produktų krepšelis Lietuvoje sausį pastebimai pabrango, rodo „pricer.lt“ analizė. Palyginti su gruodžiu, kainos šoktelėjo 3,1 proc. (2,13 euro), o per metus – net 7,9 proc. (5,16 euro). Lyginant su 2022 m. sausiu, kainos išaugo net 22,2 proc. (12,85 euro).
Sausį mažiausiai už būtiniausius maisto produktus mokėjo „Maximos“ pirkėjai – 61,02 euro. Netoli atsiliko „Barbora“ (62,04 euro) ir „Lidl“ (64,14 euro). „Rimi“ siūlė krepšelį už 71,20 euro, „e-Rimi“ – už 72,12 euro, „Norfa“ – už 72,40 euro, „Iki“ – už 80,32 euro, o „Last Mile“ – už 81,82 euro.
Populiariausių prekių vidutinės kainos per mėnesį pakilo 6,2 proc. (3,76 euro), o per metus – 7,7 proc. (4,59 euro). Iš 52 stebimų prekių, 38 brango, 11 pigo, o trijų kainos išliko nepakitusios.
Labiausiai brango šokoladas „Karūna“, obuoliai, jogurtas, ryžiai, malta kava, sviestas, juodoji arbata, šaldyta lydekos filė, silkių filė „Zigmas“, bananai, malta kava „Jacobs Kronung“, varškė, degtinė ir grietinėlės sviestas „Dvaro“.