Ne paslaptis, kad elektriniai motoroleriai yra nuostabus būdas naršyti miesto gatves. Tačiau nebent esate Niujorke, pirkti nėra daug prasmės, nes šios transporto priemonės nesuteikia jokių visureigių galimybių dėl jų griežtų pakabų. Štai kur ateina tltboardos. Su nauju dizainu, imituojančiu naršymą, visiškai reguliuojamą pakabą ir nepaprastą judrumą, šie dujomis ir elektra varomi dviračiai gali išspręsti bet kokį reljefą, nesvarbu, ar tai kalnas, dykuma ar net miesto gatvės.
Kas yra tltboard?
„Eyal Aloni“ sukurtas „TLTboard“ yra dviratis su šoniniais stabilizuojančiais ratais. Jis sujungia dizaino elementus iš snieglenčių, purvo dviračio ir riedlentės, kad sukurtų transporto priemonę, kuri slystų virš kelių, žvyro ir net smėlio.
Kiekvienas modelis yra elektrinis arba dujomis varomas, turi keičiamą akumuliatorių arba degalų baką ir pasižymi banglenčių sportu. Tai leidžia žmonėms greitai priprasti prie transporto priemonės.
Nepaisant tvirto dizaino, tltboards yra lengvos. Sunkiausias modelis „Gorilla“ sveria 80 svarų, o lengviausias, kreiseris – sveria tik 40 svarų. Dėl to jie yra pakankamai nešiojami, kad galėtų lengvai patekti į biurą ar pakrauti į sunkvežimio užpakalį.
Kadangi pirminis „TLTBOOR“ naudojimas yra lauke, visi modeliai yra sukurti taip, kad būtų atsparūs ir atsparūs vandeniui. Tačiau jei sugadinate vieną, galite patys jį suremontuoti, nes įmonė nenaudojo jokių patentuotų komponentų.
Kurį „tltboard“ turėtumėte nusipirkti?
Šiuo metu yra keturi „TLTboard“ modeliai, kurių kiekvienas yra pritaikytas skirtingiems motociklininkams ir reljefams. Jūsų pasirinkimas priklauso nuo to, kaip ir kur planuojate važiuoti.
1. TLT kreiseris

Žmonėms, norintiems patekti į lauko „Unicycle“ tipo transporto priemonių pasaulį, „TLT Cruiser“ yra tvirtas atspirties taškas-tik 1 350 USD. Modelis yra pastebimai lengvesnis ir patogesnis priemiesčiams, tačiau taip pat gali tvarkyti visureigių situacijas.
Specifinės, tai varoma 48 V 15A elektrinio stebulės varikliu, galinčiu pasiekti 25 mylių per valandą greitį. Jame taip pat yra keičiama baterija, užtikrinanti iki 20 mylių diapazoną.
2. Tlt Grizzly

Nors elektriniai varikliai siūlo momentinį sukimo momentą ir galią, jų galimybės yra šiek tiek ribotos, nes miško viduryje gali būti sunku rasti elektrinį įkroviklį. Štai kur patenka „TLT Grizzly“. Varomas 160 cm3 4 taktų dujų varikliu, „Grizzly“ puikiai tinka kieto kelio visureigių entuziastams.
Galite ištirti nuotolinius takus be nerimo akumuliatoriuje, ir tai yra gana greita, pasiekianti greitį iki 40 mylių per valandą. Visame rezervuare galite tikėtis maždaug 30 mylių diapazono.
3. TLT Gorilla (būsimas)
Tiems, kurie nori išspręsti sudėtingą reljefą, „TLTboard“ kuria naują modelį: „Gorilla“. Jis bus maitinamas grandinėmis varomu 1000 W varikliu ir gali pasiekti iki 35 mylių per valandą greitį, o tai yra nepaprastai greitas dviračiui.
Įrenginyje taip pat bus keičiama baterija, kuri, atsižvelgiant į jūsų greitį, turėtų būti iki 20 mylių diapazono. Be to, transporto priemonė sveria apie 80 svarų, todėl ją transportuoti palyginti lengva.
4. „TLT Racer“ (būsimas)
Sukurtas kaip judresnis ir reaguojantis, „TLT“ bėgikas tarnaus kaip vidurys tarp lauke orientuotos „Grizzly“ ir įvadinio kreiserio, todėl jis puikiai tinka tiek miesto gatvėms, tiek atšiaurioms reljefams.
Jame bus 72 V arba 48 V 30 ambs elektrinio stebulės variklis, leisdamas motociklininkams atlikti staigius pokyčius ar duobes, išlaikant pastovų greitį iki 35 mylių per valandą. Kaip ir „Gorilla“, jis pasiūlys 20 mylių diapazoną ant vieno įkrovimo, o akumuliatorius bus keičiamas vos per kelias minutes. Be to, jis sveria tik 60 svarų.
Išvada
Galiausiai „TLTBOOR“ siekia sujungti ir miesto, ir visureigių galimybes į vieną sporto mašiną, kuri patikrina kiekvieną dėžę ir apnuogina bet kurį reljefą be kliūčių. Iš esmės tai tampa kūno pratęsimu, einu ten, kur diktuoja srautas, o ne reikalauja reikšmingos mokymosi kreivės. Su įvairiomis dabartinėmis ir artėjančiomis sudėtimi yra kažkas kiekvienam, o „All-Terrain Electric“ (ir dujų varomų) dviračių ateitis atrodo ypač perspektyviai.