Draudikai vis dažniau linksta išmokas už nedidelius automobilių
apgadinimus su klientais suderinti telefonu ir pinigus sumokėti be
automobilio apžiūros. Draudimo bendrovė „PZU Lietuva” per pirmąjį šių metų
mėnesį telefonu suderino beveik dvigubai daugiau išmokų pagal kasko sutartis
ir beveik triskart daugiau įvykių pagal vairuotojų civilinės atsakomybės
sutartis palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Rinkoje nusistovėjusios transporto priemonių remonto darbų kainos,
todėl, klientui apibūdinus sugadinimus, nėra sunku nustatyti, kiek
vidutiniškai kainuos automobilio remontas. Būtent tokią sumą klientui ir
pasiūlome, negaišindami jo laiko. Vairuotojams tai leidžia dvigubai greičiau
gauti reikiamą remontui sumą ir susitvarkyti automobilį”, – teigė „PZU
Lietuva” Žalų departamento direktoriaus pavaduotojas Modestas Žilionis.
Pasak jo, pažangi pasaulinė draudimo praktika rodo, kad patyrę draudimo
bendrovės ekspertai gana tiksliai telefonu nustato automobilio pažeidimus ir
gali suderinti su savininku draudimo išmokos dydį bei nedelsiant išmokėti
pinigus.
„Prieš kurį laiką vairuotojams buvo gana keista, kad apgadintos
transporto priemonės nereikia parodyti specialistams ir kad pasitikima jų
žodžiais bei pateikta informacija telefonu. Savo ruožtu telefonu suderintų
žalų augimas rodo, kad vairuotojai jau įvertino tokią praktiką ir pasitiki
draudikais, sutikdami su pasiūlytomis sumomis”, – mano M. Žilionis.
„PZU Lietuva” žalų valdymo ekspertas atskleidė, kad bendrovė, matydama
paprastesnio žalų administravimo sėkmę, artimiausiu metu ketina telefonu
suderinti ir turto draudimo nuostolius.
Visuomenės apklausos rodo, kad 45 proc. gyventojų greitą pinigų
išmokėjimą vertina kaip svarbiausią draudiko veiksmą.
Kontaktinis asmuo:
Jovita Aukštuolytė-Minderienė
Komunikacijos vadovė
UAB DK „PZU Lietuva”, Konstitucijos pr. 7
Tel. +370 5 272 8945
Mob. +370 698 37318, el. p. [email protected]
Šį pranešimą per „BNS Spaudos centrą” paskelbė Kristina Jugulytė, PR
Service.BNS už pranešimų spaudai turinį neatsako