Pateikė NQOBILE DLUDLA
„Gqeberha“, Pietų Afrika („Reuters“) -Pietų Afrikos „Ford Motor“ ranka priskyrė planuojamus pertvarkymus žemesniems Europos užsakymams dėl savo „Ranger“ pikapo, kurį paskatino naujausi mokesčių pakeitimai JK ir vangiai eksporto apimtys dėl savo papildinio hibridinio reindžerio modelio.
Praėjusį mėnesį „Ford“ išsiuntė oficialų pranešimą sąjungoms, pranešdamas apie jos ketinimą atnaujinti 474 darbuotojus į savo „Silverton“ automobilių gamybos gamyklą Pretorijoje ir Struandale variklių gamykloje Gqeberha mieste.
Išimtinai „Ford“ gamina hibridinį reindžerį, skirtą pasauliniam eksportui, daugiausia Europoje. Tai taip pat sukuria vidaus degimo variklio reindžerį vietinėms ir eksporto rinkoms.
Neale Hill, „Ford Motor Company Africa“ prezidentas, „Reuters“ trečiadienį „Reuters“ sakė „Auto“ konferencijos nuošalyje, kad bendrovė buvo priversta sumažinti savo veiklą nuo trijų pamainų iki dviejų, sumažėjus savo reindžerio paklausai.
JK nuo 2025 m. Balandžio mėn. Pradžios dvigubos kabinos pikapai su vienos tonos ar daugiau tonų naudingu kroviniu buvo perklasifikuoti kaip keleiviniai automobiliai, o ne komerciniai furgonai mokesčių tikslais, todėl jie yra brangesni.
„Dėl to žmonės, deja, sumažino savo apimtį. Taigi tai padarė didelę įtaką mūsų Europos įsakymams”, – sakė jis.
Pridedant prie slėgio, tai yra mažos „Ford“ hibridinio reindžerio tūrio.
„Mes nematėme, kad hibridinis reindžeris pataikė į tomus, kurių mes ieškojome“,-sakė Hill. „Tai yra brangi transporto priemonė, be to, mes nesileidžiame į Europos kilmės turinį, dėl kurio ji gali patekti į Europą neapmokestinamas.”
Hill pridūrė, kad Pietų Afrikos apimtis vis dar yra stabili ir tikriausiai šiek tiek padidėja.
„Ford“ gamyklos pajėgumai yra 200 000 transporto priemonių kasmet, tačiau šiuo metu ji nenaudoja jos.
„Šiuo metu šiais metais bus apie 100 000, o įrengtos pajėgumai, kurių talpa yra 140 000. Štai ką mes ir toliau eisime į priekį”, – teigė Hill.
(NQOBILE DLUDLA pranešimas, Redagavo Nickas Zieminski)