„23andMe“, genetinių tyrimų milžinas, kadaise įvertintas milijardais, dabar naršo 11 skyriaus bankrotą ir praneša milijonams dabartinių ir buvusių klientų, kad jie gali būti tinkami pateikti pretenzijas kaip restruktūrizavimo proceso dalį. Bendrovė ir 11 jos dukterinių įmonių, įskaitant „Lemonaid Health“ ir „LPrxone“, šių metų kovo 23 d. Rytų Misūrio rajone pateikė bankroto apsaugą. Klientai sekmadienį buvo įspėti, kad iki liepos 14 d. Jie turi pateikti pretenzijas dėl patirtų nuostolių.
Bankrotas seka audringą 18 mėnesių „23andMe“, pasižymintį mažėjančiais pardavimais, vykdomaisiais pasitraukimais ir niokojančiu duomenų pažeidimu, kuris pakenkė beveik 7 milijonų vartotojų neskelbtinai asmeninei informacijai. „TechCrunch“ duomenimis, „pažeidimas“, viešai atskleistas 2023 m. Spalio mėn., Atskleidė klientų pavardes, gimimo metus, santykių etiketes, DNR procentus, kuriais dalijamasi su artimaisiais, protėvių pranešimais ir savarankiškai pateiktomis vietomis. „Fallout“ sukėlė daugybę klasių ieškinių ir klientų nepasitikėjimo banga, kuri smarkiai pakenkia įmonės vartotojams skirtu verslu.
Dabar klientams, kuriems tai paveikė tas pažeidimas, – būtent tie, kurie „23andMe“ pranešė, kad jų informacija buvo pažeista nuo 2023 m. Gegužės iki spalio mėn., Gali pateikti tai, kas vadinama kibernetinio saugumo incidento ieškiniu. Tie, kurie dėl pažeidimo patyrė finansinę ar kitokią žalą, gali pateikti ieškinį kaip bankroto bylos dalį. Klientai, turintys kitų rūšių nuoskaudas, nesusijusias su kibernetine pata, pavyzdžiui, problemos, susijusios su DNR testo rezultatais ar bendrovės nuotolinės sveikatos paslaugomis, gali pateikti atskirą pretenziją pagal bendrosios juostos datos paketą.
Kongresas taip pat išreiškė susirūpinimą dėl bankroto privatumo padarinių.
„23andMe“ kritimas iš malonės buvo greitas, o jos bėdas apsunkino ambicingas, bet brangus išplėtimas į skaitmeninę sveikatą ir telemediciną, kuriai 2021 m. Buvo 400 mln.
Siūlomas 30 mln. USD susitarimas dėl susijusių klasikinių ieškinių dėl kibernetinio puolimo išlieka sulaikytas dėl bankroto bylos. („23andMe“ advokatai sako, kad susitarimas ginčijamasi dabar, kai įmonė yra bankroto.) Klientai, norintys išsaugoti savo teisę į kompensaciją, turi pateikti oficialų ieškinio įrodymą, neatsižvelgiant į jų dalyvavimą klasėje.
„TechCrunch“ susisiekė su „23andMe“ komentuoti.
„TechCrunch“ renginys
Berkeley, CA
|
Birželio 5 d
Užsisakykite dabar