Nenuostabu, kad daugelis didelių, kairiosios pakraipos socialinės žiniasklaidos paskyros neseniai prisijungė prie „Bluesky“, tačiau nauja „Pew“ tyrimų centro analizė bando kiekybiškai įvertinti tą poslinkį.
Tai ateina kaip „Pew“ naujienų influencerio ataskaitos, išleistos 2024 m. Lapkričio mėn. Ataskaitoje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas palyginti nedidelei 500 influencerių grupei, kurios visi turi daugiau nei 100 000 sekėjų bent vienoje pagrindinėje platformoje ir reguliariai skelbia apie dabartinius įvykius.
Dėl šio „Bluesky“ orientuoto atnaujinimo „Pew“ apžvelgė tuos pačius influencerius (priešingai nei sąskaitose, kurios galbūt rado didelę auditoriją „Bluesky“ išskirtinai) ir pamatė, kad vasario/kovo mėn. 43% iš jų turėjo sąskaitą „Bluesky“. Po 2024 m. Prezidento rinkimų buvo sukurta šiek tiek daugiau nei pusė (51%) tų sąskaitų.
Dešinėje ir kairėje yra didelė atskirtis tarp influencerių. 69% kairiosios pakraipos sąskaitos (tos, kurios aiškiai įvardijamos kaip liberalai ar demokratai, ir išreiškė paramą Kamala Harrisui ar Joe Bidenui prieš prezidento rinkimus), darant perėjimą prie Bluesky, o tik 15% konservatyviųjų padarė tą patį.
Šis judėjimas nebūtinai nebuvo X (anksčiau „Twitter“) sąskaita. Nors „X“ savininko Elono Musko aljanso su dabar prezidentu Donaldo Trumpu atrodė, kad nauji vartotojai paskatino „Bluesky“, 82% „Pew“ stebėtų influencerių vis dar turėjo sąskaitą X, tik šiek tiek nuo 85% 2025 m. Vasarą.
Kitaip tariant, net jei kairiosios pakraipos influenceriai panardina kojų pirštus į „Bluesky“, dauguma jų (87%) neatsisakė X. Pew taip pat sako, kad dauguma influencerių ir toliau reguliariai skelbia X nei „Bluesky“.
Tačiau atrodo, kad „Bluesky“ veikla padidėja – „Bluesky“ influencerių skaičius, kuris iš tikrųjų skelbia, išaugo nuo 54% per pirmąją sausio savaitę iki 66% per paskutinę pilną kovo savaitę.