Prekybos tinklas „Iki“ užtikrinti naują funkcionalumą – nuo dabar pirkėjai tiek uži lojalumo, tiek spausdinti nuolaidų kuponus gali tiesiog parduotuvėje. Tokiu būdu nebereikia pildyti popierinių formų, o pasinaudoti nuolaidomis tapo telefonu dar net ir tiems, neturi „Iki“ programėlės ar išmaniojo.
„Turime plačiausią tinklą tarp didžiųjų prekybininkų Lietuvoje, todėl kasdien mūsų parduotuvėse apsilanko labai daug žmonių. Nuolat stebime, kaip keičiasi pirkėjų įpročiai, ir ieškome būdų, kaip padėti jiems sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko. tik prisijungti prie savo vadovas, bet ir naudotis nuolaidomis, kurios iki dabar buvo prieinamos tik programėlėje arba internetinėje svetainėje “, – sako Andrejs Dudko, „Iki“ rinkodaros.
Naujoji tvarka įsigalioja visose „Iki parduotuvėse ir yra skirta tam, kad apsipirkimas taptų dar patogesnis visiems, kurių pirkėjai naudojasi išmaniaisiais įrenginiais.
Pirkti parduotuvėse specialiai įrengtuose planšetiniuose kompiuteriuose jau gali užsiregistruoti į „Iki“ lojalumo programą, prisijungti prie savo lojalumo programos, pirkti jiems suteikiamas papildomas pinigų ir vietoje atsispausdinti nuolaidų kuponus bei „Pigintuvo“ pasiūlymus, taip apsiperkant dar pigiau. Be to, šis funkcionalumas visose parduotuvėse leis pirkėjams rasti nuolaidas ir akcijas naujausiame „Iki“ akcijų leidinyje bei peržiūrėti produktų sudėčių katalogą, kas aktualu visų alergijų turintiems pirkėjams.
Kad toks sprendimas jau pasiteisino, byloja statistika: vos pradėjus statyti planšetes, jomis jau spėjo pasinaudoti per 2 tūkst. žmonių.
Šis sprendimas leis optimizuoti parduotuvės procesus, sumažinant popierinių formų kiekį, o visus geriausius pasiūlymus gali gauti ir tie, kurie nesinaudoja išmaniaisiais telefonais, tačiau nori gauti visas „Iki“ lojalumo programos teikiamas pinigines ir apsipirkti pigiau.
„Siekiame, kad technologijos padėtų, o nedytų. Todėl siūlome alternatyvą, kuri leidžia pasinaudoti trukdžiu privalumais be jokių žingsnių. Esame socialiai atsakinga amžiaus įmonė ir suprantame, kad ne visi pirkėjai, ypač vyresnio amžiaus, naudojasi išvedamamaniaisiais telefonais.
Prekybos tinklo atstovė teigia, kad pokytis – dalis platesnio „Iki“ siekio kasdien gerinti pirkimo patirtį, atsižvelgiant į klientų poreikius ir realius kasdienius iššūkius.
„Nuolat stengiamės supaprastinti visą apsipirkimo procesą. Įsiklausius į iš pirkėjų suburtos „Iki“ klientų valdybos įžvalgą, didžiųjų „Iki“ parduotuvių praėjusiais metais įrengėme savitarnos svarstykles. Jose pasvėrus pirkinius, nebereikia kasoje prisiminti, kokios rūšies obuolius ar pomidorus dėjo į krepšelį. Taip pat atnaujinome kainų etiketes į dar aiškesnes, lengviau suprantamas. Mums svarbu, kad apsipirkimas būtų kuo sklandesnis, greitas ir bereikalingų rūpesčių“, – pabrėžia G. Kitovė.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų ir yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavos prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
„BNS Spaudos centras“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų pranešimą atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.
