Reikia žinoti
-
Majonezo prekės ženklas „Hellmann“ pasiūlė padėti Ispanijos kavinės savininkui remontuoti savo restoraną po to, kai klientas tariamai pradėjo gaisrą, nes jam nebuvo duotas majonezas
-
Tariamai vyras panaudojo skardinę benzino, kad uždegtų prekystalį ant ugnies, ir sukėlė tūkstančius dolerių vertės žalos atlyginimo
-
„Hellman“ Ispanija sakė: „Pasirūpinkime remontu ir įsitikink, ar jūsų sumuštiniai niekada nebebus majonezo“
Majonezo prekės ženklas „Hellmann“ siūlo padėti Ispanijos kavinės savininkui remontuoti savo restoraną po to, kai klientas tariamai pradėjo gaisrą – viskas, nes jis negavo majonezo su savo užsakymu.
Remiantis „Cafetería Las Postas Sevilla“ pranešimu, vyras „užpuolė“ restoraną rugpjūčio 21 d. Incidente, dėl kurio buvo padaryta tūkstančiai dolerių vertės žalos.
„Šią popietę mes patyrėme išpuolį, kai„ klientas “, kuris ėjo pro mūsų kavinę, paprašė mūsų poros majonezo paketų savo sumuštiniui“, – savo „Instagram“ įraše ispanų kalba rašė restoranas kartu su išpuolio apsaugos kameros filmuota medžiaga.
Tariamai darbuotojai vyrui sakė, kad neturi jokio majonezo. Tada jis išėjo ir nuvyko į netoliese esančią degalinę nusipirkti konteinerio benzino. Grįžęs į kavinę, vyras vėl paprašė pagardų – ir po to, kai jam buvo pasakyta, kad jie neturi jo duoti, jis davė prekystalį degalais ir nustatė jį.
„Įsivaizduokite gaisrą, kuris prasidėjo“, – pasakojo kavinės savininkas José Antonio Caballero „El Econsista“per euro savaitines naujienas. „Priešais jį buvo vaikų, žmonės praleido popietę. Tai buvo didžiulė.”
Filmuota medžiaga, pasidalinta restorano socialinės žiniasklaidos puslapiu, parodė klientams ir darbuotojams, kurie pradėjo viršelį, kai prasidėjo liepsnos, prieš tai, kai kažkas ištraukia gesintuvą iš už prekystalio, kad jį išleistų.
Caballero pasakojo, kad gaisras padarė žalą, kuri jam kainuotų nuo 7000 iki 10 000 eurų (arba nuo 8 221 USD iki 11 745 USD).
„Laimei, nė vienas iš mūsų ar mūsų klientų, įskaitant mažus vaikus ir pagyvenusius žmones, nepadarė didelės žalos, tik materialūs dalykai, kuriuos galima pakeisti“, – pažymėjo restorano pareiškime. „Šiandien mes pabėgome, bet galėjo įvykti tikra nelaimė”.
Incidentas atkreipė vietos žiniasklaidos dėmesį – ir Hellmann’s Ispanija netgi įsirėžė, siūlydama „Instagram“ įraše sumokėti už žalą.
„Kavinė Las Postas: Apgailestaujame, kad mes ten nebuvome“, – socialinėje žiniasklaidoje rašė „Mayo“ prekės ženklas. „Nuo šiol galite pasikliauti mumis. Leisk mums pasirūpinti remontu ir įsitikinti, kad jūsų sumuštiniai niekada nebebus majonezo.”
Niekada nepraleiskite istorijos-užsiregistruokite į nemokamą „People“ dienos informacinį biuletenį, kad galėtumėte atnaujinti, ką žmonės gali pasiūlyti, pradedant „Celebrity News“ ir baigiant įtikinančiomis žmonių susidomėjimo istorijomis.
„Labai ačiū @Hellmanns_Spain!” Restorano socialinės žiniasklaidos puslapis atsakė komentaruose. „Malonu gauti jūsų pagalbą! 😊”.
Remiantis „Euro Weekly News“, pašaliniai žmonės, kurie liudijo įvykį, greitai įsitraukė ir padėjo sulaikyti padegėją prieš atvykstant policijai. Jis palaikė kelis nudegimus ir vėliau buvo areštuotas. Ispanijos teismas liepė jam laikyti be užstato.
„Ačiū visiems žmonėms, kurie mums padėjo susidurti su tokia situacija ir kuriai kiekvieną dieną verta atidaryti duris“, – „Cafetería Las Postas“ baigė savo „Instagram“ įrašą.
Perskaitykite originalų straipsnį apie žmones