Spalio pabaiga žymi naują etapą „Rimi“ ir jos savininkės „Salling Group“ veikloje – privačių prekių ženklu „Salling“ pažymėti produktai tapo nuolatine „Rimi“ asortimento dalimis ir visomis parduotuves Lietuvoje. Pasak Vaido Lukoševičiaus, „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus, tai ypač svarbus strateginis pokytis, laikontis pirkėjų duoto pasiūlymo pasiūlymas už gerą kainą, platų asortimentą ir dar geresnę patirtį. kaskart.
Pastaraisiais metais susidomėjusių klientų susidomėjimas privačios etiketės produktais pastebimai išaugo, vis daugiau Lietuvos gyventojų juos renkasi kaip geros kokybės puikią alternatyvą gerai žinioms prekių ženklus. Privačių prekių ženklo „Salling“ produktų įtraukimas į „Rimi“ asortimentą yra svarbus žingsnis šio tikslo link, padedantis „Rimi“ siūlyti kokybiškus, geros kainos produktus.
„Naujasis privačių prekių ženklas „Salling“ su savimi atsineša itin kokybišką ir įvairų asortimentą. Čia savo prekę atras ir tie, kurie nori sutaup, ir tie, kurie siekia aukščiausios kokybės produkcijos. „Salling Group“ sukūrė stiprią ir įvairiapusę privačią etiketės programą ir šį bendradarbiavimą suteikia „Rimi“ gali augti kartu su patikimu partneriu. Artimiausiais mėnesiais planuojame plėsti „Salling“ produktų asortimentą, dar labiau sustiprinti savo poziciją rinkoje bei didindami produktų pasirinkimo galimybes ir gerų kainų pasiūlymus savo pirkėjams“, – sako V. Lukoševičius.
Lietuvoje jau galima įsigyti 123 „Salling“ privačios etiketės prekės. „Salling“ asortimente – visos linijos kiekvieno poreikiams: „Budget“, ieškantiems pigesnių alternatyvų, „Veggie“, norintiems sveikesnius produktus, „Fri“, kuriems svarbu bekvapės ir nealergizuojančios buitinės ar asmens higienos priemonės, „Princip“ – aukštos klasės gurmaniškų produktų mėgėjams ar „ØKO“ – ieškantiems ekologiškų sprendimų.
„Svarbu paminėti, kad Baltijos šalių pirkėjai taip pat ras ir vietinių produktų, pavyzdžiui, ekologiškų trapučių iš Latvijos, skalbimo priemonių iš Estijos ir sausainius be glitimo iš Lietuvos. Kaip ir esami „Rimi“ privačios etiketės produktai, „Salling“ prekių ženklo produktai gaminami bendradarbiaujant su daugeliu gamintojų, nuo mažesnių vietinių iki pritaikytų tarptautinių tiekėjų. Gamyba vyksta įvairiose šalyse, užtikrinant produktų įvairovę ir kokybę“, – tikina „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius.
Dalį asortimento sudaro visiškai nauji ir inovatyvūs produktai, kurių iki šiol „Rimi“ parduotuvėse nebuvo. Kita produktų panašius ankstesnio savininko „ICA Gruppen“ siūlytus gaminius, taip užtikrinant sklandų asortimento pokytį ir geresnę kainą bei kokybės santykį. Asortimente taip pat yra produktų, papildančių jau esamas ir pirkėjų kokybės kategorijas, suteikiant dar didesnę įvairovę.
Naujasis produktų asortimentas apima platų maisto produktų asortimentą, nuo šviežių produktų, tokių kaip jogurtai ir prekių spektras, iki fasuotų maisto produktų, makaronus, sausainius, saldumynus, miltus ir kitas prekes. Asortimente taip pat yra buities ir asmens higienos prekių.
„BNS Spaudos centras“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų pranešimą atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.
